• Ik ben Cerna
    Toen ik negen jaar was, ben ik gevallen op mijn hoofd. Iets is door mijn hoofd gegaan en heeft mijn hersenen aangetast. Toen heb ik een halve week in coma gelegen. De dokters zeiden dat er iets met mijn hersenen is gebeurd, waardoor ik een storing had gekregen. Kortom, toen ik 9 was, werd ik voor gek verklaard. Wat er werkelijk is gebeurd, weet ik niet. Maar ik weet wel dat deze doktoren het mis hadden. Ik voelde me helemaal niet gek. Ik heb dikwijls gezegd dat er niks met me was. Maar ik was machteloos. Ik ga elke vrijdag en zaterdag naar Appearance of Powers. Oftewel, aanzien van kracht. Kinderen die ook “ gek” zijn, leren daar. Of werken daar. We moeten dingen doen die mensen altijd doen. Mijn vriendin werkt ook bij Appearance of Powers. Ze heet Marlena, ze is 12, net als ik. Zij reageerde op niemand. Maar ik heb haar zo ver gekregen dat ze met me praat. Met haar kon je lachen. Maar nog steeds verlangde ik naar een echte school. Mijn moeder heeft me voor maandag, dinsdag en woensdag op een school waar ook kinderen met een storing zaten. Mijn leraar zegt altijd dat ik uitblink in de klas. Vaak hoor ik kinderen zeggen tegen hun vrienden: “ Je bent gek.” Dat hoor ik al heel lang, maar toch vind ik het flauw voor mij, omdat dat bij mij niet zo is. Ook al vinden zij van wel. Op school heb ik vrienden gemaakt, Anieck, Daniël en Lompie. Lompie heet eigenlijk Yvon, maar ze noemt zich zelf Lompie. Ik schrijf mijn geschiedenis omdat ik hoop dat ik normaal kan zijn. Ik vertrouw mijn gedachten toe aan dit papier, zodat ik het kan laten lezen. Ik hoop het. Ik hoop het echt. Ik ben Cerna.


    Ja, ikke, categorie Shadowa, Anone of SayRelaXD ben van plan dit boek te schrijven. Heb + deze inleiding amper 2 pagina`s. Wat vinden jullie van dit voorproefje?


    Your`re living me with words unspoken

    Aangrijpend, zeker mee door gaan!

    Mooi ö
    Echt doen!


    Candycorekid.

    Nice.
    Alleen in het begin moet je 'Ik ben Cerna' weglaten. Als dat alleen op het einde staat is dat mooi.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nice.
    Alleen in het begin moet je 'Ik ben Cerna' weglaten. Als dat alleen op het einde staat is dat mooi.

    bedankt voor de tip(even op het account van mij+nina, was ik toevallig op)