• EEN NERD ;O
    Ohgod, er is hier dus een jongen, die komt vanaf vandaag, élke week naar hier. Hij is groot, breed, dik, eng & een nurd ;o zometeen moet hij met me meee naar mn kamer, waar we een uur lang alleen blijven! oké, ik dramatiseer het, maar ik freak hier zo watt ;o !


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ethereal schreef:
    waarschijnlijk zit hij nou bij haar op de kamer jongens..

    Haha ja, ik wil niet weten wat daar gebeurd -wbw-
    Neegrapje.


    I'd rather go naked than wear fur.

    oooh ik heb medelijden!!! arme ziel... :(
    (:((huil) ik hoop dat ze er levend mee weg komt!!! xD

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 jan 2010 - 19:16 ]


    DUDE! Get a life!!!

    Ethereal schreef:
    neem hem juist mee naar je kamer, dan wordt hij gek van Tokio Hotel, en ga dan helemaal praten over je Tokio Hotel liefde, dan zal hij vast niet meer zo dicht naas je zitten of misschien wel AAN JE ZITTEN.
    OMG zometeen schrijft ze iets verkeerd op en dan wilt hij de pen van haar overnemen en dan raakt hij 'per ongeluk' haar handen aan. IEEEEEL.
    PRAAT OVER TOKIO HOTEL PRAAT OVER TOKIO HOTEL!


    OMG GATVER.
    Hahahahaha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ga je nu zeggn dat ik ook een nerd ben ? ik heb ook iemand in de middag wat uitleg gegeven bij Wiskunde. [/beknd dat ze zelf ook al is een middag is binnengeweest voor bijles van een vriendin daarvor:X x)] mr najah wees blij dat hij je wilt helpen andrs kwam je mss in probleme. Wiskunde kan soms een beslissend&belangrijk vak zijn..bij my is het toch zo ..spijtig gng --(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Moet je over Tokio Hotel vertellen dat ze satan aanbidders zijn, dat jij eraan mee doet en als hij jou kamer intreed hij zijn volgende slachtoffer is :'D


    Get back motherfuckerz'

    HAHAHA _O_.
    Ik heb medelijden met je, maar het komt echt wel goed.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    meiden en jongens...


    ze zit nou naast hem :o


    it's so empty living behind these castle walls

    Véel Plezier! (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Sorry maar waar maak je je druk om, je krijgt alleen bijles van die jongen, je hoeft niet met 'm te daten.

    Geef m een kans.


    It's heavy but you are not the only one

    Hahahaha, arme lieverd. Roep me als je hulp nodig hebt hè, ben er voor je. (ll')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ethereal schreef:
    (...)
    Neeeeeeeejoh ;o Ik stel me hem nou echt heeel vies en dik voor met lelijke hazentanden, vette haren en een lelijke bril. Omdat zo iemand op mijn school zit, en ik vind hem altijd ook zo eng ;o

    Wuahahaha ;p
    IK LEEEF NOG ;D !
    Maar het was harstikke eng,
    die gast vroeg alles over mij,
    en hy lachtte zo vn;; (duivel)
    Bleeeigh ;o woensdag komtdie weer,
    ik haat hem ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    SnowGirl schreef:
    oooh ik heb medelijden!!! arme ziel... :(
    (:((huil) ik hoop dat ze er levend mee weg komt!!! xD

    Idd, ik leef nog (: <3


    Life begins at the end of your comfort zone

    tomfreakske schreef:
    ga je nu zeggn dat ik ook een nerd ben ? ik heb ook iemand in de middag wat uitleg gegeven bij Wiskunde. [/beknd dat ze zelf ook al is een middag is binnengeweest voor bijles van een vriendin daarvor:X x)] mr najah wees blij dat hij je wilt helpen andrs kwam je mss in probleme. Wiskunde kan soms een beslissend&belangrijk vak zijn..bij my is het toch zo ..spijtig gng --(
    Xx

    Nee hoor, dat wil ik niet zeggen ;p
    maar je hebt die gast ook niet gezien eah, ik kreeg spontaan de rilling ;o haha.
    Maar ik ben ook al binnegeweest in de bijles op school enzo, niks mis mee ;d
    x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Haha ja, ik wil niet weten wat daar gebeurd -wbw-
    Neegrapje.

    Niet wat jullie denken ^^


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Nee hoor, dat wil ik niet zeggen ;p
    maar je hebt die gast ook niet gezien eah, ik kreeg spontaan de rilling ;o haha.
    Maar ik ben ook al binnegeweest in de bijles op school enzo, niks mis mee ;d
    x

    nah okXp mss helpt dat thplan wel van die mense?x)
    moet je zo heel hyper zeggen: 1+1=2 Tom+Bill+Georg+Gustav= Tokio Hotel ohh is optellen niet dolletjes?*wegdromend kijken*
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....