• EEN NERD ;O
    Ohgod, er is hier dus een jongen, die komt vanaf vandaag, élke week naar hier. Hij is groot, breed, dik, eng & een nurd ;o zometeen moet hij met me meee naar mn kamer, waar we een uur lang alleen blijven! oké, ik dramatiseer het, maar ik freak hier zo watt ;o !


    Life begins at the end of your comfort zone

    Veel succes honny ;)


    Your Butt is Mine!

    Mercury schreef:
    omg :'D

    Ga in de keuken of eetkamer ofzo zitten dan? xD Of vraag of hij na school gewoon een uur langer met jou op school blijft in de bieb? xD

    Dat is net het enge ;o !
    Hij wìlt dat het in mn kamer is, omdat we anders 'gestoord' worden, en hij is niet van school, dus op school kan het niet ;s


    Life begins at the end of your comfort zone

    ze zit nou al een kwartier bij haar in de buurt jongens :o


    it's so empty living behind these castle walls

    xSKITT schreef:
    Veel succes honny ;)

    Dankjewell ;D
    Ik zal binnen een uur mijn overleving wel laten luidden op Quizlet, haha :'DD.


    Life begins at the end of your comfort zone

    is hij nou al op je kamer?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    is hij nou al op je kamer?

    Nee, hij is nog aan het praten met mn ouders, binnen tien minuten ofzo is het zover ..


    Life begins at the end of your comfort zone

    succes :o


    it's so empty living behind these castle walls

    Als hij irritant wordt, spuit hem dan onder de haarlak en maak hem op (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    katrnaSOUNDS schreef:zometeen moet hij met me meee naar mn kamer, waar we een uur lang alleen blijven!


    Ieeehhhh, straks gaat ie je verkrachten O___o


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)

    Ieeehhhh, straks gaat ie je verkrachten O___o

    Neeeeeeeejoh ;o Ik stel me hem nou echt heeel vies en dik voor met lelijke hazentanden, vette haren en een lelijke bril. Omdat zo iemand op mijn school zit, en ik vind hem altijd ook zo eng ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Dat is net het enge ;o !
    Hij wìlt dat het in mn kamer is, omdat we anders 'gestoord' worden, en hij is niet van school, dus op school kan het niet ;s


    OMG O_O Wat een engert O_O Kun je niet op een andere kamer gaan zitten en dan tegen je ouders zeggen (waar die creep bij is) dat ze jullie niet mogen komen storen? O_O Succes! (flower)


    ars moriendi

    neem hem juist mee naar je kamer, dan wordt hij gek van Tokio Hotel, en ga dan helemaal praten over je Tokio Hotel liefde, dan zal hij vast niet meer zo dicht naas je zitten of misschien wel AAN JE ZITTEN.
    OMG zometeen schrijft ze iets verkeerd op en dan wilt hij de pen van haar overnemen en dan raakt hij 'per ongeluk' haar handen aan. IEEEEEL.
    PRAAT OVER TOKIO HOTEL PRAAT OVER TOKIO HOTEL!


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha :'D


    I need you like a heart needs a beat

    waarschijnlijk zit hij nou bij haar op de kamer jongens..


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha ik vind het echt grappig :'D


    -