• 6januari; Daarnet heb ik iets ontdekt, het doet er totaal niet aan toe wat het is.Dat zijn persoonlijke dingen die ik liever voor mezelf hou maar het is zo'n één á twee uur geleden dat ik er ben achter gekomen door een vriendin en sindsdien ben ik de hele tijd aan het beven/trillen, klapper tanden en heb ik de hele tijd koude rillingen.Maar ik heb het helemaal niet koud, zelfs warm.En ik krimp ook de hele tijd in elkaar.En ik weet niet wat er aan de hand, die vriendin zei dat het misschien door de shock is van dat privé ding.Maar ik weet echt niet wat er met me aan de hand is ;s
    7januari; Daarstraks had ik weer schokken in mijn lichaam en trillingen als ik eraan dacht.Man, ik word zot

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 19:02 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jeanie, ik ben er altijd voor je, als je dat maar weet.
    we komen er allemaal samen wel uit! (H)(H)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Misschien moet je even een stukje gaan wandelen ofzo? Frisse lucht doet wonderen zeggen ze altijd :')
    Sterkte <33


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hey liefj!
    Veel sterkte he, gaat het ondertussen al wat beter??


    Your Butt is Mine!

    Dat klinkt als een shockreactie, inderdaad. Dat heb ik ook als mijn vriend iets te snel té ver gaat, zeg maar.

    Probeer rustig adem te halen en ga gewoon even op bed liggen. Dan trekt het langzaamaan wel weer weg.


    Bored.

    VoxPopuli schreef:
    Misschien moet je even een stukje gaan wandelen ofzo? Frisse lucht doet wonderen zeggen ze altijd :')
    Sterkte <33


    Het probleem was, ik kon toen niet op mijn benen lopen ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat trillen komt me zo bekend voor. Wat je ook probeerd, stoppen kun je dan gewoon niet meer. Net of je de controle kwijt bent ofzo. Dat voelt echt vreemd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Rosebeat schreef:
    Dat trillen komt me zo bekend voor. Wat je ook probeerd, stoppen kun je dan gewoon niet meer. Net of je de controle kwijt bent ofzo. Dat voelt echt vreemd.



    Inderdaad! en het stopt gewoon niet


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Morgen kom ik jou helpen, dan zult ge van iets anders ligge trillen ;o pananormal activity ;o;o;o!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 19:06 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Jeetje, wat heftig. Ik zou niet weten waardoor het komt maar misschien helpt het als je je verhaal aan iemand kan vertellen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hoop zo voor je dat het niet doorzet. Heel veel sterkte, nogmaals! <3

    Misschien moet je met iemand erover praten, die je vertrouwd, of juist iemand die je totaal niet kend. Of schrijf het van je af. Je kunt natuurlijk ook verdriet/pijn eruit gillen/huilen. Heel veel sterkte in ieder geval!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Praten, dat helpt altijd.
    Het word alleen maar erger je je emoties opkropt.
    Veel sterkte . ;D xx


    i love you. x ambiee