• 6januari; Daarnet heb ik iets ontdekt, het doet er totaal niet aan toe wat het is.Dat zijn persoonlijke dingen die ik liever voor mezelf hou maar het is zo'n één á twee uur geleden dat ik er ben achter gekomen door een vriendin en sindsdien ben ik de hele tijd aan het beven/trillen, klapper tanden en heb ik de hele tijd koude rillingen.Maar ik heb het helemaal niet koud, zelfs warm.En ik krimp ook de hele tijd in elkaar.En ik weet niet wat er aan de hand, die vriendin zei dat het misschien door de shock is van dat privé ding.Maar ik weet echt niet wat er met me aan de hand is ;s
    7januari; Daarstraks had ik weer schokken in mijn lichaam en trillingen als ik eraan dacht.Man, ik word zot

[ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 19:02 ]

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

het kan ook door een geest komen.. ik heb dat teminste altijd!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Tja, je bent er blijkbaar toch heel erg van geschrokken en dat uit zich zo? Ik zou 't ook niet weten. Ik heb er soms ook wel last van.

"I shut my eyes in order to see.'

Dat heb ik ook soms, is zó irritant. Maar, het gaat na een tijdje wel over. Bij mij iig wel..
    Sterkte<3

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Dat is een natuurlijke reactie van je lichaam. Zo te zien aan je reactie moet het je een serieuze shock gegeven hebben hetgene dat je ontdekt hebt.

If you obey all the rules, you miss all the fun!

Obnoxious schreef:
    Dat heb ik ook soms, is zó irritant. Maar, het gaat na een tijdje wel over. Bij mij iig wel..
    Sterkte<3

Dankje (:

Misschien is het beter als je even van je af gaat schrijven? Dat lucht op. Heel veel sterkte, het lijkt me nogal heftig.

Cacharel schreef:
    Misschien is het beter als je even van je af gaat schrijven? Dat lucht op. Heel veel sterkte, het lijkt me nogal heftig.

Dankje, het is ook heftig.

Frontpage schreef:
    (...)

Dankje, het is ook heftig.

Mocht je het kwijt willen, zou ik wel willen luisteren, en misschien helpen. Ik snap dat het nogal erg is, en begrijp het volkomen als je het niet vertellen wilt. Maar blijf er in iedergeval niet alleen mee rondlopen.

[ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 21:25 ]

Vertel het iemand of schrijf het van je af, dat zal veel opluchten. Als je je hart wil luchten, ik wil best luisteren. Veel sterkte <3

-

Cacharel schreef:
    (...)
    Mocht je het kwijt willen, zou ik wel willen luisteren, en misschien helpen. Ik snap dat het nogal erg is, en begrijp het volkomen als je het niet vertellen wilt. Maar blijf er in iedergeval niet alleen mee rondlopen.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Dankje, jullie allemaal <3

Dat is heel normaal als je geschrok of iets bent, dan tril je heel erg, en ben je gespannen, heb je het koude zweet dat soort dingen heel normaal,, het beste is om gewoon rustig aan te doen misschien gewoon even wat drinken en er met iemand over praten.
    Soms is praatte met een vreemde fijner dan met iemand die je kent,dus als je wilt praten ik ben een goed luisterend oor, maar dat hoeft niet als je er geen behoefte aan hebt. Sterkte(flower)

The Truth is always merciless

Ghostwriter schreef:
    Dat is heel normaal als je geschrok of iets bent, dan tril je heel erg, en ben je gespannen, heb je het koude zweet dat soort dingen heel normaal,, het beste is om gewoon rustig aan te doen misschien gewoon even wat drinken en er met iemand over praten.
    Soms is praatte met een vreemde fijner dan met iemand die je kent,dus als je wilt praten ik ben een goed luisterend oor, maar dat hoeft niet als je er geen behoefte aan hebt. Sterkte(flower)

dankje <3

Powerfull schreef:
    het kan ook door een geest komen.. ik heb dat teminste altijd!

Je kan er nooit zomaar op eens vanuit gaan dat het een geest is.
    Ze heeft net wat te horen gekregen wat waarschijnlijk bij haar totaal onverwacht aankwam.
    Ik denk dat het van de shock is.
    Je kan altijd bij me komen als je met iemand wilt praten, het zal alleen bij mij blijven en bij niemand anders (:

your eyes are like stars in the night.

Dat klinkt inderdaad heftig ;o Misschien moet je er over praten met iemand? Dat lucht misschien wat op. Veel sterkte :')