• Ik wil een horrorstory, en ik wil rollen doen. Maar ik heb echt geen idee :/ Help? ;D

    *Pumps* Wat zeg ik dat vaak vandaag D: Doesn't matter.


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 18:10 ]


    Live.Laugh.Belieb.

    gwn ff paar horror films kijken!
    dan heb je wel inspiratie!:P


    Live.Laugh.Belieb.

    eum..waarover moet het ongeveer gaan?
    Moordenaars, geesten, monsters?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    eum..waarover moet het ongeveer gaan?
    Moordenaars, geesten, monsters?
    Geen geesten. En het liefst niks met een serie-moordenaar en FBI enzo. Nja, lastig uit te leggen. Ik schrijf het liefst over monsters enzo. Maar gewoon iets horror :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Geen geesten. En het liefst niks met een serie-moordenaar en FBI enzo. Nja, lastig uit te leggen. Ik schrijf het liefst over monsters enzo. Maar gewoon iets horror :'D


    mischien kun je iets als Cloverfield doen?
    als je niet weet wat het is, dat is een film over een monster die 3x(?) zo groot is als het vrijheidsbeeld van Amerika, en dan zie je een groepje mensen vluchten, en die nemen alles op met hun camera;)
    mischien een idee?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    mischien kun je iets als Cloverfield doen?
    als je niet weet wat het is, dat is een film over een monster die 3x(?) zo groot is als het vrijheidsbeeld van Amerika, en dan zie je een groepje mensen vluchten, en die nemen alles op met hun camera;)
    mischien een idee?
    Hm, die heb ik gezien ja. Dat is wel wat. Ik denk erover na ;D


    I live for the applause, you will die for it.