• Last night
    3-5mannen van tussen de 20 en en 25 hebben de afgelopen nachten misschien iets te veel gedronken. Ze hebben geen idee meer wat er is gebeurt en zullen dat heel snel uit moeten vinden, met behulp van de politie. De politie stond 's ochtends voor de deur en arresteerde de mannen voor een verhoor. Langzaam maar zeker vallen alle puzzelstukjes op hun plaats.

    Elke man heeft iets raars, het kan me niet veel schelen wat. Je auto mag roze zijn, maar je kan ook plotseling miljonair zijn of 23 nieuwe tatoeages hebben. Ik weet nog niet of ik die dingen zelf bedenk, of dat jullie dat mogen doen. Het enige waar ik mee zit is dat er waarschijnlijk tussen de 5 en de 7 rollen zullen zijn (1-2 pilotagenten en de mannen) en dat de enige vrouwelijke rollen politieagent kunnen zijn (en vrouwen bij de mannen te maken heb ik aan gedacht, maar vind ik zelf niet leuk).

    How bad can it be
    Je bent hier, op een eiland. Het maakt niet uit of je zwart geel of wit bent. Iedereen lijkt min of meer elke taal wel te spreken en iedereen kan goed met elkaar omgaan. Racisme en zo is uitgesloten. Seksisme ook. Jong en oud iedereen is altijd vriendelijk tegen elkaar en behandelt elkaar met respect. Ook word elk geloof geaccepteerd. Op een nacht is er een storm en een schip loopt in de buurt op de kliffen. Verschillende mensen van dat schip stranden aan. Die mensen zijn dit niet gewend. Uiteraard is niet iedereen racistisch of zo, maar zeg maar zelf een heleboel mensen op de wereld zijn dat wel. Wat gebeurt er als die mensen de rust en vrede op het eiland verstoren.

    21 dec 2012
    De wereld is vergaan. Een aantal mensen konden nog gered worden omdat er net op tijd een andere planeet was ontdekt. Hij is gelijk aan aan de wereld waar we nu op leven. Ze hebben besloten de planeet Galileo te noemen. Helaas werd niemand die een ziekte had op de planeet toe gelaten en niemand ouder dan de 30, behalve als ze heel veel geld hadden of een belangrijke rol hadden zoals president. Ook mensen die in de gevangenis zaten werden niet toe gelaten. En natuurlijk was niet iedereen die onder de 30 was, geen ziekte had, en niet in de gevangenis zat op dat moment mee gekomen omdat er simpelweg niet genoeg plaats was. Daarom zijn vele mensen vrienden en familie kwijt geraakt. Het is nu mei, een paar maanden later. De regels op Galileo zijn anders en strikt. Bijna alles moet opnieuw uitgevonden worden en omdat de populatie schaars is, is het verboden om zomaar de planeet te gaan verkennen of zo. Ook is iedereen in groepen verdeelt, zodat er beter toezicht kon worden gehouden of je je aan de regels hiel en of je niet ziek werd. Bovendien word je ook ingedeeld om werk uit te voeren. Bijvoorbeeld groente proberen te verbouwen, jagen of zo. Dit is groep D9, een groep van 10 mensen tussen de 14 en 18. Samen met twee begeleiders. Ze moeten planten zoeken en uitvinden of ze eetbaar zijn en dan moeten ze doorgeven aan de verbouwers die dan zullen uitzoeken hoe ze het precies moeten planten. Ook de leiders helpen mee, hoewel ze er meer voor zijn de anderen te begeleiden. Hoe gaat het met hun? Zijn ze over hun verlies heen? Lukt het om hun leven weer op de rails te krijgen?

    Nou wat vinden jullie er van? Welke zal ik eerst uit werken? Ze zijn nog nier perfect ofzo, het zijn mee wat vage ideetjes. Kritiek is welkom.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:58 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Het idee van Last night vind ik echt leuk

    Geef me een seintje als je het gaat doen, want ik wil dan wel helpen


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Het idee van Last night vind ik echt leuk

    Geef me een seintje als je het gaat doen, want ik wil dan wel helpen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind dat idee van Last night ook wel het beste


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Last Night doet me denken aan ‘The Hangover’.

    Okey ik denk dat ik dan Last night ga uitwerken :) (ergens was dat ook wel mijn favoriete) en misschien doe ik later de andere. Ik zal hem tussen nu en over een week wel online zetten denk ik :) (en hoop ik)


    The big big bang The reason I'm alive

    Last Night, maar je zult wat op je foutjes moeten letten.
    (pilotagenten > politiegenten, 3-5mannen > 3-5 mannen)


    Some people are art and do art at the same time

    Volgens mij heb je al die ideeën gewoon van films overgenomen en echt minieme details aangepast? Al is die eerste gewoon écht The Hangover..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou ook voor The Last Night gaan, ik zou graag meedoen :Y)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik heb de hangvoer nog nooit gezien, laat staan de trailer ervan
    en die laatste is niet geinspireert door de film 2012, maar gewoon door de wereld vergaan in het algemeen


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    Ik heb de hangvoer nog nooit gezien, laat staan de trailer ervan
    en die laatste is niet geinspireert door de film 2012, maar gewoon door de wereld vergaan in het algemeen


    Nee die laatste snap ik, maar het doet me wel denken aan een andere film. Weet alleen de titel even niet en wie heeft er nou nog nooit the hangover gezien?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik, is dat zo erg :X ik kijk eigenlijk nooit films (ik heb het te druk met youtube mensen volgen xD)


    The big big bang The reason I'm alive

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Nee die laatste snap ik, maar het doet me wel denken aan een andere film. Weet alleen de titel even niet en wie heeft er nou nog nooit the hangover gezien?
    Ik(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Nee die laatste snap ik, maar het doet me wel denken aan een andere film. Weet alleen de titel even niet en wie heeft er nou nog nooit the hangover gezien?

    Hier nog iemand.


    Mij lijkt 24 dec 2012 het leukste om te lezen/aan mee te doen

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:25 ]

    The hangover is gewoon geniaal


    Misschien zou je erbij kunnen zetten dat het is afgeleid van the hangover ofzo, dan trekt het vast meer mensen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar het is er niet van afgeleid het enige wat ik van de hangover weet is dat het over dronken mensen ging (mensen die gedronken hadden kan ook...)


    The big big bang The reason I'm alive