• ik voel me egt zooo rot!
    et verhaal is beetje vies,,
    dus dat bespaar ik jullie
    maar ik kan zwanger worde door dat en ik ben nog maagd!
    wie weet advies???


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Monroe schreef:
    (...)

    Wil je niet zo bijdehand doen? Want die kans hoeft niet miniem te zijn hoor. Een vriendin van mij heeft het, drie weken niet ongesteld nu al. Dus het is wel mogelijk.


    je moet even beter lezen voordat je mij bijdehand noemt want ikz eg tog niet dat ik het uitsluit.
    en je kunt ook normaal tegen mij doen hoor, dat doe ik ook tegen jou


    I solemny swear i am up to no good

    Monroe schreef:
    (...)

    Wil je niet zo bijdehand doen? Want die kans hoeft niet miniem te zijn hoor. Een vriendin van mij heeft het, drie weken niet ongesteld nu al. Dus het is wel mogelijk.
    Ze doet toch niet bijdehand :P? Ze stelt een hypothese van wat de reden is waarom iedereen zo reageert :P


    Life is hard and then we die

    Laat me raden, je hebt een jongen gepijpt en zijn sperma ingeslikt en nu denk je dat je zwanger zal worde?
    Wel dat kan niet want de sperma gaat dan naar je maag en niet naar de eileiders of naar de baarmoeder.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:29 ]


    Ryan Dunn (ll)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ze doet toch niet bijdehand :P? Ze stelt een hypothese van wat de reden is waarom iedereen zo reageert :P


    Annick, je weet dat wij altijd gelijk hebben.


    I'm a barbie, let's go party.

    Previously schreef:
    Laat me raden, je hebt een jongen gepijpt en zijn sperma ingeslikt en nu denk je dat je zwanger zal worde?
    Wel dat kan niet want de sperma gaat dan naar je maag en niet naar de eileiders of naar de baarmoeder.


    .

    Monroe schreef:
    (...)

    Annick, je weet dat wij altijd gelijk hebben.
    Whut, sorry, ik wist niet dat jullie het waren ;o
    Maar welke vriendin dan 0.o?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Whut, sorry, ik wist niet dat jullie het waren ;o
    Maar welke vriendin dan 0.o?


    Weet je het nu. ^^
    Maaa dat meisje ken je niet, is een vriendin van Naomy uit Rotterdam. ^^


    I'm a barbie, let's go party.

    Monroe schreef:
    (...)

    Weet je het nu. ^^
    Maaa dat meisje ken je niet, is een vriendin van Naomy uit Rotterdam. ^^
    Oke, naja, het kan ook een SOA zijn, of gewoon een foutje van moeder natuur, maar nee, je moet het natuurlijk niet uitsluiten :P


    Life is hard and then we die

    je kan niet zwanger zijn zonder dat je onveilig sex heb gehad, of als je maagd bent kan je niet zwanger raken.


    Some angels have no wings.

    Ik snap het niet helemaal maar ik zou naar de dokter gaan als ik jou was.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je kan wel zwanger zijn als er wat sperma in is gekomen, maar die kans is klein, vermits het nog maar de eerste keer is.


    -

    Blondiepants schreef:
    Je kan wel zwanger zijn als er wat sperma in is gekomen, maar die kans is klein, vermits het nog maar de eerste keer is.

    Eerste keer maakt niet uit,maar de kans is inderdaat klein dat je zwanger word wand je moet rond de eisprong zitten,het is nogal moeilijk om zwanger te worden(als je het echt wilt)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wtf?


    Cowards die many times before their deaths.

    Ahum, ik citeer uit de Survivalgids voor meiden;

    'Als hij klaar is gekomen en jou aanraakt terwijl er nog wat sperma aan zijn handen zit, kun je net zo goed zwanger worden. Het is echt een oerkracht die die zaadjes richting eicel stuurt. Ze vinden altijd de weg naar binnen.'

    en dit over de eerste keer en de júist grotere risico's;

    'Tijdens de eerste keer is het risico zwanger te worden juist groter. Je hormonen zorgen ervoor dat je extra opgewonden bent in de dagen rondom je eisprong. I'n zo'n opgewonden periode, die dus je meest vruchtbare dagen zijn, zul je eerder toe zijn aan seksueel contact.'

    Dus, vertrouwen jullie wel op een informatieboekje?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:53 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    Ahum, ik citeer uit de Survivalgids voor meiden;
    'Als hij klaar is gekomen en jou aanraakt terwijl er nog wat sperma aan zijn handen zit, kun je net zo goed zwanger worden. Het is echt een oerkracht die die zaadjes richting eicel stuurt. Ze vinden altijd de weg naar binnen.'

    Dus, vertrouwen jullie wel op een informatieboekje?


    IdoIdoIdo
    Heheeee


    I'm a barbie, let's go party.