• ik voel me egt zooo rot!
    et verhaal is beetje vies,,
    dus dat bespaar ik jullie
    maar ik kan zwanger worde door dat en ik ben nog maagd!
    wie weet advies???


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Vigilante schreef:
    Je hebt geen seks gehad? Dan kan je toch niet zwanger worden? Is het normaal dat ik dit eigenlijk niet snap?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Uh? Hoe kun je nu misschien zwanger zijn als je nog maagd bent? Wow, de jeugd van tegenwoordig.Maar ga een zwangersschapstest op tijd kopen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik snap 't nog steeds niet, wat is daar dan gekomen ?
    - omg ik voel me dom -


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Frontpage schreef:
    Uh? Hoe kun je nu misschien zwanger zijn als je nog maagd bent? Wow, de jeugd van tegenwoordig.Maar ga een zwangersschapstest op tijd kopen.

    haha dat kan gewoon niet :P


    I solemny swear i am up to no good

    Mensen, als een jongen gewoon iets van Sperm in je stopt kan je ook zwanger worden hoor.
    Het kan ook dat hij zichzelf trekt, en vlak daarna een meisje vingert, dan kan er sperma aan zijn vingers zitten wat dan automatisch in de vagina komt. Alsjeblieft, het is mogelijk.


    I'm a barbie, let's go party.

    Monroe schreef:
    Mensen, als een jongen gewoon iets van Sperm in je stopt kan je ook zwanger worden hoor.
    Het kan ook dat hij zichzelf trekt, en vlak daarna een meisje vingert, dan kan er sperma aan zijn vingers zitten wat dan automatisch in de vagina komt. Alsjeblieft, het is mogelijk.

    Dat is dan best wel heel erg dom :X
    sorry


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    (...)
    Dat is dan best wel heel erg dom :X
    sorry


    Ja het is ook dom, maar wel mogelijk. Een vriendin van mij heeft het ook.


    I'm a barbie, let's go party.

    De kans dat je zwanger wordt van iets als wat jij, waarschijnlijk, hebt gedaan is zo minimaal dat je, je vrij weinig zorgen hoeft te maken. En als je, je werkelijk heel erg zorgen maakt, wacht dan eerst af of je nog ongesteld wordt. Als dat uit blijft kun je nog een zwangerschapstest kopen.


    Life is hard and then we die

    xBUSTED schreef:
    (...)
    Dat is dan best wel heel erg dom :X
    sorry


    Ghaha, inderdaad!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Koop een zwangerschapstest. Als je dat niet durft laat het bij de dokter testen, hij heeft zwijgplicht dus blijft het geheim.

    Even voor de mensen die zeggen dat je niet zwanger kunt worden als je geen seks hebt:
    Je kunt wel zwanger worden als er sperma in je komt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Koop een zwangerschapstest. Als je dat niet durft laat het bij de dokter testen, hij heeft zwijgplicht dus blijft het geheim.

    Even voor de mensen die zeggen dat je niet zwanger kunt worden als je geen seks hebt:
    Je kunt wel zwanger worden als er sperma in je komt.

    ja maar meestal komt er alleen sperma in je als je sex hebt. en niet als een jongen je vingert en er dan sperma aan zijn vingers zitten ;)


    Dus daarom denk ik dat die mensen dat zeggen ;)

    snapje :)?

    Edit; ik sluit niet uit dat het niet kan gebeuren hoor ^^ even voor de duidelijkheid :)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:04 ]


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    (...)
    ja maar meestal komt er alleen sperma in je als je sex hebt. en niet als een jongen je vingert en er dan sperma aan zijn vingers zitten ;)


    Dus daarom denk ik dat die mensen dat zeggen ;)

    snapje :)?

    Edit; ik sluit niet uit dat het niet kan gebeuren hoor ^^ even voor de duidelijkheid :)


    Wil je niet zo bijdehand doen? Want die kans hoeft niet miniem te zijn hoor. Een vriendin van mij heeft het, drie weken niet ongesteld nu al. Dus het is wel mogelijk.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:05 ]


    I'm a barbie, let's go party.

    xBUSTED schreef:
    (...)
    ja maar meestal komt er alleen sperma in je als je sex hebt. en niet als een jongen je vingert en er dan sperma aan zijn vingers zitten ;)


    Dus daarom denk ik dat die mensen dat zeggen ;)

    snapje :)?

    Edit; ik sluit niet uit dat het niet kan gebeuren hoor ^^ even voor de duidelijkheid :)

    Meestal is niet altijd. Maar goed, laten we hier geen ruzie om maken. Quizlet is al gezellig genoeg (cat)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Monroe schreef:
    (...)

    Wil je niet zo bijdehand doen? Want die kans hoeft niet miniem te zijn hoor. Een vriendin van mij heeft het, drie weken niet ongesteld nu al. Dus het is wel mogelijk.


    Dat is bij iedereen verschillend. En dat ze zich zorgen maakt oké, dat zou ik ook doen. Maar je moet niet meteen uitgaan van het ergste.

    Haal een test to be sure.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste