• Wy namelijk helemaal niet. ;s
    Ik ben pas om 4 uur wakker geworden, en leg sinds die tyd in bed te laptoppen, nogsteeds in mn pyama & makeuploos.
    Maar veel vriendinnen van my vieren het met heel de familie, of houden een feestje.
    Nou, wij dus echt niet, en dat vind in aan de ene kant wel jammer ;o.
    en daar boven op, ben ik bang voor vuurwerk. dus ik leg hier half met mn hoofd in het kussen te kruipen

    om het nuttig te houden; Hoe vieren jullie nieuw jaar?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 19:11 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Eerst gewoon thuis en alles, oliebollen eten en vuurwerk afsteken, en dan 1 uur uit. :3


    blame the bully.

    Eh, nou, met oliebollen, appelflappen, champagne, en de tv op een of andere oudejaarsconference ofzo XD


    Life is hard and then we die

    Wij gaan naar familie en daar vuurwerk enzeu doen en een gezellige avond houden ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik ga thuis op de bank tv kijken met mijn broer, ouders en wat vrienden van mijn ouders en dan om middernacht ga ik met de hele buurt vuurwerk afsteken.


    We can only learn to love by loving.

    Met mn ouders en zus, en straat en heeeeel veel groot mooi vuurwerk afsteken, oliebollen en appelflappen. :9~ Maar eest tv kijken, al die dingen.

    Maar maak er een gezellige avond van (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 19:13 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Thuis met de familie. Gewoon gezellig (: Met oliebbollen etc. Voor de tv hangen en twaalf uur naar buiten de buurt gelukkig nieuw jaar wensen (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Tmf kijken ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ga vanavond met mijn ouders en broertje oliebollen eten, tv kijken enzo. Zelf ga ik zometeen nog even tekenen. Helaas komen mijn oma en oom niet, en we zijn verhuisd dus ik verwacht er niet te veel van. ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Thuis.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik lig nu ook gewoon in bed hoor. Niks speciaals. Dit is de eerste keer oud en nieuw dat we niks doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Appelflappen en andere dingen eten, oudejaarsconferance -of hoe je dat ook schrijft- kijken. Om 12 uur vuurwerk afsteken, en dan om 1 uur op tv het concert van muse kijken op tv met mijn vader, en waarschijnlijk komen er ook wel buren langs om gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo :Y)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 20:57 ]

    Gewoon eten met me ouders en nu lig ik op mijn bed.
    Het is eigenlijk vetsaai.


    Ryan Dunn (ll)

    Met mijn moeder. Dan naar mijn broer, die heeft voor een fortuin aan vuurwerk uitgegeven, en dan nieuwjaar vieren. En natuurlijk vet veel drinken :3

    Dus op dit moment, een frikandel met appelmoes eten terwijl ik Coebergh drink :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    tot 3 uur niet geslapen..toen moest ik er om 7 uur uit maar verliep tot kwart voor 8 en moest 8 uur op me werk zijn.
    tot 1 uur gewerkt..ff op de bank tv gekeken en half 4 naar me ma de werk (me baan voor later(A)) tot 11 uur (ben er nog)
    half 12 bij vrienden (hebben zonen dus die gaan naar buiten daarom ben ik werken xD)
    En dan naar huis..beetje vol vreten.

    Appelflappen, olibollen en wafels eten. Daarna gewoon gezellig de radio aan tot 2000 en computeren enzo. Dan om 12 uur vuurwerk afsteken. Om ongveer een uur komen mijn oom & tante even langs, en de buren vast ook om ons gelukkig nieuwjaar te wensen. En daarna ga ik nog even tv kijken en mijn broertje gaat naar bed.
    Het is meestal wel gezellig . :Y)


    Blacka vriend!