• [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 16:54 ]

    Gewoon vertellen?

    En kijken hoe ze reageerd.


    You can run but not hide

    dat kan inderdaad moeilijk zijn, misschien kun je erachter komen wat zij voor jouw voelt?

    xCIxTHx schreef:
    dat kan inderdaad moeilijk zijn, misschien kun je erachter komen wat zij voor jouw voelt?

    Misschien moet je haar eerst vragen of zij ook op meisjes valt?


    You're a star in heaven.

    Vertel het haar gewoon ?


    None but ourselves can free our minds.

    Bovicide schreef:
    Misschien moet je haar eerst vragen of zij ook op meisjes valt?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bovicide schreef:
    Misschien moet je haar eerst vragen of zij ook op meisjes valt?

    Njaa, maar kan haar toch moeilyk zo heel subtiel guan vragen.
    'val jy op meisjes?' Alejaa..(zip)

    xAutomatiic schreef:
    (...)
    Njaa, maar kan haar toch moeilyk zo heel subtiel guan vragen.
    'val jy op meisjes?' Alejaa..(zip)


    Ja dat is ook waar. Je zou het gesprek subtiel op dat onderwerp moeten brengen, maar ik zou echt niet weten hoe sorry ;x


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    (...)

    Ja dat is ook waar. Je zou het gesprek subtiel op dat onderwerp moeten brengen, maar ik zou echt niet weten hoe sorry ;x


    njuaa idd, en heeft niekz hooor (:
    kzal oveer lady gaga ofzoo beginnen.;p

    Ik zou het niet gelijk zeggen. Je kunt je hele vriendschap ermee verpesten en dat is wel het laatste wat je wilt.
    Je kan inderdaad beter subtiel een gesprek aangaan dat je verliefd bent op een ander meisje. En dan een beetje uitwijken naar: 'Wat zou jij voelen als er een meisje verliefd op je zou zijn, en je bent hetero?'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Ik zou het niet gelijk zeggen. Je kunt je hele vriendschap ermee verpesten en dat is wel het laatste wat je wilt.
    Je kan inderdaad beter subtiel een gesprek aangaan dat je verliefd bent op een ander meisje. En dan een beetje uitwijken naar: 'Wat zou jij voelen als er een meisje verliefd op je zou zijn, en je bent hetero?'


    :D, bdaaaankt!

    Rosebeat schreef:
    Ik zou het niet gelijk zeggen. Je kunt je hele vriendschap ermee verpesten en dat is wel het laatste wat je wilt.
    Je kan inderdaad beter subtiel een gesprek aangaan dat je verliefd bent op een ander meisje. En dan een beetje uitwijken naar: 'Wat zou jij voelen als er een meisje verliefd op je zou zijn, en je bent hetero?'

    Zou ik ook doen (y).
    Veel geluk &' ga er voor! [:


    My friends are my estate.

    Relentless schreef:
    (...)
    Zou ik ook doen (y).
    Veel geluk &' ga er voor! [:

    Dankjeuh

    Ik zou het haar vertellen. Als ze echt zo'n goede vriendin is van jou, zal ze er vast niet rot op reageren ^^! Anyways, veel geluk.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik zou het eerlijk zeggen en vertellen hoe moeilijk jij het vindt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.