• Het was me dus opgevallen, want ik heb er een aantal van Tokio Hotel gedaan, dat je op die persoon moet lijken (uiterlijk dus).Dus als je bijvoorbeeld niet van zwart en zingen houdt en als je geen piercings hebt dan kom je nooit bij de uitkomst Bill uit.Ik vind het dom, ik bedoel.Je moet toch niet identiek hetzelfde zijn al die persoon om erbij te passen?:8 -Sorry, het is nogal scheef uitgelegt, en ja ik heb Tokio Hotel even als voorbeeld gebruikt-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    =D
    je hebt gelijk ;)


    Your Butt is Mine!

    Dan maak je zelf toch een goeide?_O_


    everything, in time

    ja klopt maar niemand weet meer over ze dan uiterlijk en de dingetjes die we in interviews lezen, dus je kunt ook niets anders vragen.. eigenlijk slaan die quizzen nergens op..

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 15:45 ]


    Je moet worden wie je bent.

    klopt, dat soort quizzen zijn vaak niet echt gebaseerd op karakter.. das idd heel raar!

    Christmas schreef:
    Dan maak je zelf toch een goeide?_O_
    Dat vind ik nou een hele goede (krul) :'DD!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Christmas schreef:
    Dan maak je zelf toch een goeide?_O_


    Maar, ik vind het eigenlijk ook domme quizzen (ik maak ze alleen, als ik me verveel).En ik ben daar niet echt goed in ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    (...)

    Maar, ik vind het eigenlijk ook domme quizzen (ik maak ze alleen, als ik me verveel).En ik ben daar niet echt goed in ;p
    Hahah ik stiekem ook :x


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hahah ik stiekem ook :x


    Join tha club. Maar trouwens, Jeanie, jij kan vast wel zo'n goede quiz maken!

    Alleen heeft Sprinkles wel gelijk.


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Join tha club. Maar trouwens, Jeanie, jij kan vast wel zo'n goede quiz maken!

    Alleen heeft Sprinkles wel gelijk.



    nee hoor, ik weet alleen een paar dingen over het hoe het vriendinnetje van Bill zou moeten zijn.Das al ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gelijk heb je. Maar ik heb er ooit eens een gemaakt en die was wel met karakter en hobbies enzo, maar dan gaat het er ook om op wie je het meest lijkt. Maar je hoeft geen tweeling te zijn om met iemand een koppel te vormen, toch?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Rhoselyn schreef:
    Gelijk heb je. Maar ik heb er ooit eens een gemaakt en die was wel met karakter en hobbies enzo, maar dan gaat het er ook om op wie je het meest lijkt. Maar je hoeft geen tweeling te zijn om met iemand een koppel te vormen, toch?


    Inderdaad, of je hebt ook van die vragen; Waar zou jij het liefst een piercing hebben? en dan staan er bij die antwoorden zo waar Bill en Tom piercings hebben enz;


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sprinkles schreef:
    ja klopt maar niemand weet meer over ze dan uiterlijk en de dingetjes die we in interviews lezen, dus je kunt ook niets anders vragen.. eigenlijk slaan die quizzen nergens op..

    -heeft niets toe te voegen :Y)-

    soms worden zo'n quizzen samengesteld naar de voorkeuren van de jongens & niet op de dingen waar ze zelf van houden
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....