• De vader van Sebas, ik was bij hem aan het eten, zijn ouders hadden TH op de Duitse tv gezien. Hij zei dat Bill er goed uitzag, ook al was het vooral voor de show en toen zei Sebas: Maar hij doet het ALTIJD dat is toch overdreven, en toen zei zijn vader: Nee, je moet wel het imago behouden. En hij vond dat hij mooi was voor een jongen, en dat hij er ook wel zo uit wilde zien als hij nog jong was hahah.
    En daarna wilde we Move like Michael Jackson zien, zei zijn vader: Ja, maar dat is nou echt een flikker! En toen ging ik wel even helemaal stuk.


    Your make-up is terrible

    Bij ons zeiken ze heme helemaal af XD maar ooh bij mijn vrienden groep als je micheal jackson uitscheld dan zeiken ze je af XD jah die sporen niet..


    Some angels have no wings.

    Haha, geweldig ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn ouders vinden Bill homo, like kom op alleen omdat hij zich zo kleed? Ik hoor het echt 24/7 ._.


    -

    Haha.
    die man is koell ._.

    Ewigkeit schreef:
    Haha, geweldig ;D


    Tanya is de beste.

    Haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahah ik zou me ook kapot lachen ja :Y)(nerd) Ghehe stoere gozer.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ewigkeit schreef:
    Haha, geweldig ;D


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Geniaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ewigkeit schreef:
    Haha, geweldig ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Zalige vader. ;D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Allemaal juigen voor de vader van Sebas.
    Was mijn vader maar zo ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah ik zou me ook kapot lachen ja :Y)(nerd) Ghehe stoere gozer.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah ik zou me ook kapot lachen ja :Y)(nerd) Ghehe stoere gozer.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    die man is echt geweldig!(Y)


    Who needs love when there is chocolate