• Ja, volgens mij was THTV véél eerder dan CBTV.

    Edit @ Moderator: Sluit dit maar. Blijkbaar is het niet meer toegestaan om je mening te geven...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:21 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is jou mening, en die respecteer ik. Mijn mening? Ach, boeiend.


    Brubl

    Mensen, doe eens even normaal!
    Accepteer elkaars mening gewoon.
    En nog blijven klagen dat de sfeer hier steeds minder wordt. Vind je het gek!
    Ja sorry hoor. Zij geeft haar mening op een normale manier en dat kunnen jullie ook. Mijn god.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Je hebt toch ook DestineTV? Je hebt zelfs The BlackoutTV. Het is niet zo dat Tokio Hotel met alles de eerste was. :'D


    we were young but we were blind.

    Asylum schreef:
    Mensen, doe eens even normaal!
    Accepteer elkaars mening gewoon.
    En nog blijven klagen dat de sfeer hier steeds minder wordt. Vind je het gek!
    Ja sorry hoor. Zij geeft haar mening op een normale manier en dat kunnen jullie ook. Mijn god.

    Dit is dus wat er wordt bedoelt met het heftig reageren. Ik heb een pagina terug er al iets over gezegd, dat hoef jij dus niet nog een keer te doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    (...)
    Dit is dus wat er wordt bedoelt met het heftig reageren. Ik heb een pagina terug er al iets over gezegd, dat hoef jij dus niet nog een keer te doen.


    Wil je dit ajb sluiten?
    Ik vind er niks zinnigs meer aan. Ik heb mijn mening gezegd, ze weten het nu. De mensen die het niet konden verdragen kunnen de boom in.
    Ik wil de sfeer niet nog meer verpesten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Slotje op aanvraag
    Aangezien een aantal mensen het heel moeilijk vinden om hun mening op een normale manier te verkondigen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg