• Oke ik word er echt van, ik heb sinds een paar maanden een Ipod touch en ik weet nog steeds niet hoe het ding werkt:$
    Normaal weet ik wel raad met muziek erop zetten enzo, maar hier word ik echt geen wijs uit. Ik heb het echt al heel wat keren geprobeert, maar het lukt echt voor geen meter:S Dus zou iemand die hem ook heeft hier misschien in een pb kunnen sturen hoe je met dat programma om moet gaan..


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Heb je Itunes?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja.


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Oke, wacht ik die van mij even aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Staan er al liedjes, in je bibliotheek?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja,,
    maar dat vind ik dus het rare, sommige liedjes die ik van mijn map overplaats naar die bibliotheek pakt die niet en andere weer wel


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Je moet een afspeellijst gaan maken. Dat doe je door op de knop links onderin met een plusje te klikken.

    Waarschijnlijk komt dat omdat het geen mp3 bestand is maar een ander soort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Daarna geef je die afspeellijst een naam, bijvoorbeel lijst 1 ofzo.

    Dan ga je terug naar je muziekbibliotheek. Je klikt op een liedje met de rechtermuisknop.

    Dan ga je kijken waar in die witte lijstje die verschijnt 'aan afspeellijst toevoegen' dan selecteer je die lijst, die je net aangemaakt hebt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jaa zoiets dacht ik al, maar die kun je omzetten in een mp3 bestand right?

    ik had er eerst een aantal liedjes op gezet, maar die wou ik er weer afhalen dus had ik ze verwijdert uit mijn bibliotheek en als goed is ook van mijn ipod, maar nu staan ze er dus nog steeds op terwijl ze wel uit mijn bibliotheek zijn verwijdert


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Tomkitty schreef:
    jaa zoiets dacht ik al, maar die kun je omzetten in een mp3 bestand right?

    ik had er eerst een aantal liedjes op gezet, maar die wou ik er weer afhalen dus had ik ze verwijdert uit mijn bibliotheek en als goed is ook van mijn ipod, maar nu staan ze er dus nog steeds op terwijl ze wel uit mijn bibliotheek zijn verwijdert


    Ja, dat kan. Hoe? weet ik niet.

    Uhm, je moet ze uit je afspeellijst gooien, die op je iPod staat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    I try..
    Zal het ding eerst ff aansluiten en dan eerst maar is een afspeellijst maken want dat had ik nog niet


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    oke:') Als je hulp nodig hebt, Ik hoor het wel:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.