• Ja, volgens mij was THTV véél eerder dan CBTV.

    Edit @ Moderator: Sluit dit maar. Blijkbaar is het niet meer toegestaan om je mening te geven...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:21 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omg. Niet iederéén pikt van TH hoor. Er zijn zoveel sterren die dat hebben, TH is er niet mee begonnen hoor.

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    everlasting, ik geef je helemaal gelijk, :Y) Maar ik vind wel, dat mensen zijn/haar mening moeten kunnen blijven geven, alleen sommige mensen moeten er niet zo happerig op reageren.

    (Dit is nou mijn mening xD)

    Je mening geven kan bijna niet meer hier. Want het wordt altijd verkeerd opgevat x]


    -

    ._.
    Ga op Google opzoeken wanneer wie dat -TV heeft uitgevonden en vergelijk het met elkaar.

    Tada. Je ziet wie het eerder heeft.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Je moet gewoon kritiek kunnen verdragen. Als ik iedere keer zou moeten huilen, omdat ze TH uitschelden, dan was de stad al ondergelopen hoor!

    En ik beledig CB toch niet?


    Beweren dat een bepaalde band iets heeft genakt van een andere band, beschouw jij als kritiek? Naai, dat beschouw ik eerder als mening geven, en btw. wij mogen toch ook een mening geven? Dit is een discussie. Bij een discussie zijn twee meningen en probeer je meestal tot een compromis te komen, maar als jij al niet eens wil dat wij onze mening geven, tjah.. dan blijft er nog weinig discussie over...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:36 ]


    Stay Bizarre.

    Everlasting schreef:
    (...)
    Je mening geven kan bijna niet meer hier. Want het wordt altijd verkeerd opgevat x]


    idd, Ik denk dat het komt omdat veel mensen hier 'Fan' zijn van een band. en allemaal voor de band willen opkomen waarvan zij fan van zijn.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:30 ]

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    idd, Ik denk dat het komt omdat veel mensen hier 'Fan' zijn van een band. en allemaal voor de band willen opkomen waarvan zij fan van zijn.

    Ik zit helemaal in een 2 strijd, lees ik ben Tokio Hotel en Cinema Bizarre fan.


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Ik zit helemaal in een 2 strijd, lees ik ben Tokio Hotel en Cinema Bizarre fan.


    oh haha, ja dat kan af en toe lastig zijn :), Ik ben dan toch meer voor Tokio Hotel.

    Ik ga zeggen dat het LAF is en niet zo'n beetje. Dit word echt te vaak gedaan en beide bands vinden het als stom dus dit is laag.

    Mening en ik wil gequote of ik word vet pissed van dit.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dan word jij maar vet pissed. I don't care.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Blitzkrieg schreef:
    Ik ga zeggen dat het LAF is en niet zo'n beetje. Dit word echt te vaak gedaan en beide bands vinden het als stom dus dit is laag.

    Mening en ik wil gequote of ik word vet pissed van dit.


    -

    Blitzkrieg schreef:
    Ik ga zeggen dat het LAF is en niet zo'n beetje. Dit word echt te vaak gedaan en beide bands vinden het als stom dus dit is laag.

    Mening en ik wil gequote of ik word vet pissed van dit.

    You go girl (:
    Je hebt gelijk.

    Whipple schreef:
    i don't know.
    maar wel meer mensen/sterren hebben dat toch?
    =3

    Ik weet het eigenlijk niet. Ben niet zo into Cinema Bizarre :')
    Maar het maakt ook niet uit, als het maar leuk is xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mensen, wat is er moeilijk aan op een normale manier je mening geven? Als jullie niet normaal kunnen reageren komt er een slot op.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    eigenlijk heeft niemand wat gepikt van iemand, anders zou TH het ook wel weer van iemand hebben 'gepikt'
    heel veel bandjes zullen wel zoiets als tv hebben:P
    dat maak toch niet uit?:P dan is het toch niet gelijk gepikt?
    -vind ik dan-


    Nvt