• Ja, volgens mij was THTV véél eerder dan CBTV.

    Edit @ Moderator: Sluit dit maar. Blijkbaar is het niet meer toegestaan om je mening te geven...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:21 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oh gay.. plieesss doe normaaall! Serieus x'D Geef me één goeie reden waarom een band dingen zou willen afpakken van een andere band? Als je alleen dat al gaat denken, ben je al zó fout bezig x'D Ben je bang fso dat TH concurrentie krijgt fso? x'D I mean.. TH is niet de enige geweldige bent hr... Nee, ben geen TH-hater.. Dat zeker niet, want anders zou ik niet naar hun concert gaan 23 feb. Maar ff serieus.. doe normaal x'D Er zijn echt al duizenden van zulk soort discussies hier voor gegaan en het heeft ngo altijd toch niets geleid.. ja ruzie.. nee, da's leuk! Echt come on x'D


    Stay Bizarre.

    En trouwens, waar gaat het eigenlijk om? TH is qua uiterlijk, stijl, muziek én 'TV' heel anders als CB.

    Oh man je moest je schamen dit te zeggen! Je maakt weer een serieuze oorlog hier!


    Back ontopic:
    LPTV bestaat
    LPUTV -Linkin Park Underground-
    THTV
    CBTV

    IEDEREEN HEEFT DAT!
    Alleen zijn die van THTV veel te lang naar mijn smaak & is CBTV gewoon meliger om te zien soms :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ChocAholicJe schreef:
    Oh gay.. plieesss doe normaaall! Serieus x'D Geef me één goeie reden waarom een band dingen zou willen afpakken van een andere band? Als je alleen dat al gaat denken, ben je al zó fout bezig x'D Ben je bang fso dat TH concurrentie krijgt fso? x'D I mean.. TH is niet de enige geweldige bent hr... Nee, ben geen TH-hater.. Dat zeker niet, want anders zou ik niet naar hun concert gaan 23 feb. Maar ff serieus.. doe normaal x'D Er zijn echt al duizenden van zulk soort discussies hier voor gegaan en het heeft ngo altijd toch niets geleid.. ja ruzie.. nee, da's leuk! Echt come on x'D


    ze geeft gewoon haar mening, dus een beetje minder kan ook wel.

    Lalala okee ik ga stoppen, anders komt er oorlog =P

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:16 ]


    Stay Bizarre.

    ChocAholicJe schreef:
    Lalala okee ik ga stoppen, anders komt er oorlog =P


    haha :)

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    ze geeft gewoon haar mening, dus een beetje minder kan ook wel.


    Nouwen x3 Ik ben altijd heftig.. dus nee, minder kan niet =P


    Stay Bizarre.

    ChocAholicJe schreef:
    (...)

    Nouwen x3 Ik ben altijd heftig.. dus nee, minder kan niet =P

    Go Arja! XD


    -

    Oeh, dat was geen goede zet.


    I live for the applause, you will die for it.

    ChocAholicJe schreef:
    (...)

    Nouwen x3 Ik ben altijd heftig.. dus nee, minder kan niet =P


    haha geeft niet, Ik kan er af en toe ook wat van :X

    CB heeft helemaal niks van TH afgepakt, er zijn zoveel artiesten die dat hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    @ Sehnsucht
    Weetje wat het is? Met dit soort topics om je 'mening' te geven komt er altijd ruzie. Want soms kwets je er andere fans mee.


    -

    Everlasting schreef:
    @ Sehnsucht
    Weetje wat het is? Met dit soort topics om je 'mening' te geven komt er altijd ruzie. Want soms kwets je er andere fans mee.


    Je moet gewoon kritiek kunnen verdragen. Als ik iedere keer zou moeten huilen, omdat ze TH uitschelden, dan was de stad al ondergelopen hoor!

    En ik beledig CB toch niet?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Everlasting schreef:
    @ Sehnsucht
    Weetje wat het is? Met dit soort topics om je 'mening' te geven komt er altijd ruzie. Want soms kwets je er andere fans mee.


    everlasting, ik geef je helemaal gelijk, :Y) Maar ik vind wel, dat mensen zijn/haar mening moeten kunnen blijven geven, alleen sommige mensen moeten er niet zo happerig op reageren.

    (Dit is nou mijn mening xD)

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Je moet gewoon kritiek kunnen verdragen. Als ik iedere keer zou moeten huilen, omdat ze TH uitschelden, dan was de stad al ondergelopen hoor!

    En ik beledig CB toch niet?

    Niet direct, maar je zegt wel dat ze dingen na-apen.


    -