• Hai.. weer een iedeetje :P misschien is het handig dat je je eigen topic mag verwijderen want ik had een keer te veel topics want mijn computer liep vast en toen kreeg ik een waarschuwing. maar het was een vergissing en als je de topic niet meer nodig hebt want je hebt het antwoord al dan kan je hem verwijderen bijvoorbeeld voor als je een titel vraagt en je hebt je titel hoeven mensen ook geen moeite te doen xD

    (ik weet dat je van sommige topics informatie kan uithalen xD maar dan laat je hem gewoon staan :P)

    Edit: suggestie afgewezen. Enkel moderators sluiten topics en er worden nauwelijks tot nooit topics verwijderd :Y)

    -NenaKerner

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2009 - 20:21 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Voor, het zou veel fijner zijn als je je eigen topics kon sluiten.


    Proud.

    Beauxbatons schreef:
    Voor, het zou veel fijner zijn als je je eigen topics kon sluiten.
    voor


    We can only learn to love by loving.

    Is al eens gezegt, komt er niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    ja het zou fijner zijn

    Shambhala schreef:
    Is al eens gezegt, komt er niet.


    waarom komt het er niet??


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Het komt er niet omdat wij, Rutger en de andere mods, het overzicht willen behouden. Rutger wil niet dat er topics worden verwijdert, op een paar uitzonderingen na, vandaar dat wij moderators dat wel kunnen doen.
    Ook alleen je eigen topic verwijderen zal hij niet instaleren, je zal toch maar snachts, als er niemand online is, een topic openen met allemaal dingen er in die niet mogen, en dan verwijderen als er een moderator online komt.

    En als je perongeluk een dubbel topic maakt of je topic is niet meer nodig, dan pb je een mod of er een slotje op mag ;)

    Ze kunnen toch gesloten worden?


    - hoi ;D

    Krullerd schreef:
    Het komt er niet omdat wij, Rutger en de andere mods, het overzicht willen behouden. Rutger wil niet dat er topics worden verwijdert, op een paar uitzonderingen na, vandaar dat wij moderators dat wel kunnen doen.
    Ook alleen je eigen topic verwijderen zal hij niet instaleren, je zal toch maar snachts, als er niemand online is, een topic openen met allemaal dingen er in die niet mogen, en dan verwijderen als er een moderator online komt.

    En als je perongeluk een dubbel topic maakt of je topic is niet meer nodig, dan pb je een mod of er een slotje op mag ;)

    Ik snap het
    Het is maar een suggestie
    maar als mods die functie krijgen is dat wat? :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    voor


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zoek eens eerst de oudere topics hierover op, dan vind je je antwoord vanzelf terug. Dan is dit topic ook weer onnuttig. --'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik snap het
    Het is maar een suggestie
    maar als mods die functie krijgen is dat wat? :X
    Wij mogen ook geen topics verwijderen, als dat is wat je bedoelt :Y). Rutger wil niet dat we topics verwijderen. Aangezien hij niet 24/7 online is en dan goed in de gaten kan houden wat er gebeurd en zich afspeeld op Quizlet.(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Krullerd schreef:
    Het komt er niet omdat wij, Rutger en de andere mods, het overzicht willen behouden. Rutger wil niet dat er topics worden verwijdert, op een paar uitzonderingen na, vandaar dat wij moderators dat wel kunnen doen.
    Ook alleen je eigen topic verwijderen zal hij niet instaleren, je zal toch maar snachts, als er niemand online is, een topic openen met allemaal dingen er in die niet mogen, en dan verwijderen als er een moderator online komt.

    En als je perongeluk een dubbel topic maakt of je topic is niet meer nodig, dan pb je een mod of er een slotje op mag ;)


    Owww.. Okii :D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Moderators kunnen wel topics verwijderen, maar wij zetten er 99% van de keren gewoon een slotje op.

    Krullerd schreef:
    Moderators kunnen wel topics verwijderen, maar wij zetten er 99% van de keren gewoon een slotje op.

    Ik nu niet meer snappen?xD
    Dus jullie kunnen het wel maar mogen het niet?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 20:21 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik nu niet meer snappen?xD
    Dus jullie kunnen het wel maar mogen het niet?
    We verwijderen enkel topics als het hoognodig is en ten strengste tegen de regels van de site in gaat. Dus dat het zodanig van het internet verwijderd moet worden :Y)


    Wie du mir, so ich dir.