• Een vriend van me die bij me in de klas zit is een paar weken geleden naar Cirque Du Soleil geweest en hij heeft ons alles uitgebreid erover verteld en dingen laten zien, en serieus het is zo vet! Ö

    Al van kinds af aan wil ik daar ooit eens heen, het leek me altijd enorm mooi om eens mee te maken en nu die vriend er is geweest en er zo over vertelde wil ik er al helemaal heen!

    Volgend jaar als ze weer naar Nederland komen willen we er met een hele vriendengroep uit de klas heen gaan, die jongen die er al heen is geweest die heeft al van alles zitten te regelen! ^^
    Als dat gebeurd word het echt super!

    Voor degenen die niet weten wat het is;
    Het is een soort circus met allemaal acrobatiek.
    Filmpje van Cirque Du Soleil, je krijgt eerst een voorstukje en vanaf 0:45 begint het!

    Wie is hier al wel eens naar Cirque Du Soleil geweest en wat vond je ervan?
    Wie zou er wel eens heen willen? :3


    dream, dare, fly!

    Ik ben er nog nooit naar toe geweest maar heb het al wel op tv gezien maar ik vond het niet zo super
    Het was wel mooi gemaakt enzo maar ik verveelde me


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Daar wil ik ook heen! Maar dat zit er voorlopig nog niet in..

    Ik zou er heel graag naar toe gaan. Vorig jaar heb ik op een Duitse zender een stuk gezien. En alles was gewoon verticaal, zoals tegen een muur lopen. Echt heel mooi en goed bedacht =D


    It's all for you, my butterfly.

    Krullerd schreef:
    Daar wil ik ook heen! Maar dat zit er voorlopig nog niet in..


    Echt jammer!
    Ik spaar er nu ook al voor voor die kaartjes want die zijn best duur, maar toch wel de moeite waard denk ik!


    dream, dare, fly!

    Ik was dus in Amerika en van plan te gaan, daar hebben ze dus een heel 'hoofdkwartier' en wij staan daar in de rij. Boeken voor de laatste rij is het alsnog $285. DOLLAR!
    Ik viel bijna flauw. De eerste rij, dicht bij de cirkel van 920.
    Maar het was dus wel fkn vet ;x


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    Clouds schreef:
    Ik zou er heel graag naar toe gaan. Vorig jaar heb ik op een Duitse zender een stuk gezien. En alles was gewoon verticaal, zoals tegen een muur lopen. Echt heel mooi en goed bedacht =D


    Ja inderdaad!
    Ik zie ook wel eens een stukje ervan op tv en het ziet er zo vet uit!
    Toen ik klein was wou ik ook altijd dat gaan doen, sterker nog ik heb op zo'n sport gezeten het was een soort acrobatisch turnen achtig iets, alleen moest ik er helaas mee stoppen na het 6 jaar te hebben gedaan :/


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Echt jammer!
    Ik spaar er nu ook al voor voor die kaartjes want die zijn best duur, maar toch wel de moeite waard denk ik!

    Het gaat me meer om het 'er heen mogen'

    ToxicHearted schreef:
    Ik was dus in Amerika en van plan te gaan, daar hebben ze dus een heel 'hoofdkwartier' en wij staan daar in de rij. Boeken voor de laatste rij is het alsnog $285. DOLLAR!
    Ik viel bijna flauw. De eerste rij, dicht bij de cirkel van 920.
    Maar het was dus wel fkn vet ;x


    Ja het is echt super duur!
    Maar het was het zeker wel waard of niet? (:


    dream, dare, fly!

    Krullerd schreef:
    (...)
    Het gaat me meer om het 'er heen mogen'


    Owkeej tjah alsnog is het echt shit voor je vind ik...
    Ik neem je wel heel stiekem mee! :3


    dream, dare, fly!

    Het is onvoorstelbaar dat mensen zo'n dingen kunnen, het is echt geweldig. Als ik de kans kreeg om het te gaan zien zou ik graag gaan. Maar ik zou er geen ticket voor kopen of zo. Dan bekijk ik zo'n dingen wel even op de laptop. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Alleen dat liedje heb ik altijd al prachtig gevonden _O_ Lijkt me echt geweldig om daar een keer heen te gaan!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben er vorig jaar ofzo naartoe geweest :'D We konden zo met m'n vaders werk meegaan en dan was dat goedkoper dan een gewoon ticket hoewel het nog altijd duur was maar dat boeit niet
    En het was gewéldig, ik wil nog een keertje _O_


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik wil ook al heel lang gaan, maar die kaartjes zijn echt té duur ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Cirque du Soleil is echt supahdamngaaf! Ik bedoel, de muziek is sowieso al super en de acts ook- eigenlijk is het gwn het beste circus evaah! ^^

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:20 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind circus niet leuk, ik ben ooit bij Rens geweest. En toen werd ik bang van clowns. Hebben ze bij Cirque Du Soleil ook clowns?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.