• Hollywoordsterren hebben geschokt gereageerd op de dood van Brittany Murphy. De 32-jarige actrice overleed gisteren totaal onverwacht aan een hartstilstand. "Ze was een groots talent met een prachtige ziel", twitterde actrice Lindsay Lohan. "Mijn condoleances aan iedereen die van haar houdt. Moge ze rusten in vrede."

    Actrice Alicia Silverstone, die net als Murphy doorbrak met de film 'Clueless', liet weten het "werkelijk verdrietig" te vinden. "Ik voel zo'n liefde voor haar, ik hoop dat ze rust vindt." Acteur Ashton Kutcher, die een relatie met Murphy kreeg op de set van hun film 'Just Married', noemt haar een "zonnestraaltje". "Tot aan de andere zijde, meisje."

    Geen doorbraak
    Murphy speelde in films als 'Don't Say a Word' en 'Girl, Interrupted', waarin ze meisjes met psychische problemen speelde. Ook leende ze haar stem aan de tekenfilm 'Happy Feet' en de televisieserie 'King of the Hill', waaraan ze dertien jaar meewerkte.

    Hoewel ze de tegenspeelster was van sterren als Michael Douglas en Angelina Jolie, lukte het haar nooit echt door te breken. De laatste jaren speelde ze voornamelijk in B-films.

    De bekende filmcriticus Richard Roeper roemt het werk van Murphy: "Ze heeft prima geacteerd in '8 Mile', 'Sin City' en (enge titel nu) 'The Dead Girl'".

    Douche
    De familie van Murphy heeft gevraagd hun privacy te respecteren. "Het plotselinge verlies van onze geliefde Brittany is een tragedie. Ze was onze dochter, onze echtgenote, onze geliefde en een stralende ster."

    Haar moeder vond haar zondagochtend in de douche van het huis van Murphy's echtgenoot, schrijver Simon Monjack, in Los Angeles. Ambulancemedewerkers stelden vast dat ze een hartstilstand had gehad en probeerden haar tevergeefs te reanimeren.

    De doorgaans goed ingelichte roddelwebsite TMZ meldt dat Murphy de laatste dagen ziek was geweest en last had gehad van griepverschijnselen.

    Onderzoek
    De politie van Los Angeles heeft een onderzoek naar de doodsoorzaak van de actrice geopend, maar zegt er vooralsnog niet van uit te gaan dat ze een onnatuurlijke dood is gestorven. Een autopsie staat voor de komende dagen gepland, het toxicologisch rapport kan nog weken op zich laten wachten.

    Bron; http://nos.nl/artikel/124326-hollywood-geschokt-door-dood-brittany-murphy.html


    I found myself in Wonderland.

    Hier waren toch al topics over?


    .

    Is al een topic van.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Marilena schreef:
    Hier waren toch al topics over?

    Jup.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    echt zielig voor die familie

    RIP.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 18:33 ]


    You can run but not hide

    Dit is al het 3e topic erover.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    oeps sorry hoor :x


    I found myself in Wonderland.

    Ik sluit hem even, want er is idd een officieel topic hierover. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.