• Ja, ik vind bij sommige audities voor muziekprogramma's die jury echt gemeen is. Ik bedoel, er doen mensen aan mee die graag zouden willen doorgaan en soms zelfs nog spéciaal voor dat programma een liedje schrijven, gaat de jury zitten lachen. Ik snap best dat het grappig kan zijn, maar je kan je toch een beetje inhouden? En op de koop toe gaan ze nog zeggen; 'Ik vond het helemaal niets, het was echt slecht.' en dan nog een paar gemene opmerkingen daarachter. Dat is geen respect hoor, ga er zelf staan zingen en werd zelf maar eens dik uitgelachen en beledigd. :8


    All was well.

    Jaah, dat is waar. De jury is altijd gemeen. Kijk maar naar Susan Boyle. Iedereen lachte haar uit inclusief de jury, maar wanneer ze begon te zingen vielen ze bijna van hun stoel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja weetje wie gaat er nu auditie doen als je niet kan zingen?


    Cowards die many times before their deaths.

    Ja, ik erger me daar dood aan.
    Er was ook een aflevering bij Holland's Got Talent en daarin gaf Patricia Paay commentaar op het gezicht van die jongen die ging zingen; 'jemig, wat een poephoofd!'
    En toen zei die jongen 'barbiepop' tegen haar en moest híj zijn excuses aanbieden van Gerard Joling.
    Echt, urgh.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Idiotique schreef:
    ja weetje wie gaat er nu auditie doen als je niet kan zingen?

    Mensen die denken dat ze het wel kunnen? En dat is niet gemeen bedoeld, maar die jury zijn echt soms vreselijke mensen.


    All was well.

    Hopeless schreef:
    Ja, ik erger me daar dood aan.
    Er was ook een aflevering bij Holland's Got Talent en daarin gaf Patricia Paay commentaar op het gezicht van die jongen die ging zingen; 'jemig, wat een poephoofd!'
    En toen zei die jongen 'barbiepop' tegen haar en moest híj zijn excuses aanbieden van Gerard Joling.
    Echt, urgh.

    Is dat dat wijf met blond haar en mega opgeblazen lippen, want die heeft zelf een poephoofd. -ergert zich dood-

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 17:39 ]


    All was well.

    Bij K2 zoekt K3 waren ze ook echt gemeen :X Serieus ik ergerde me dood aan die jury

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 17:42 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Dat is allemaal om kijkers te winnen denk ik. Zeg nu zelf, hoe spannender zo'n programma, hoe meer kijkers toch? Als ze bij iedereen zouden zeggen dat het goed is zou er toch niks aan dat programma zijn? En de mensen die meedoen moeten daar rekening mee houden als ze zich inschrijven. Anders schrijf je je toch gewoon niet in?
    -Enja, ik haat zulke programma's :')-


    Happiness hit her like a train on a track

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Mensen die denken dat ze het wel kunnen? En dat is niet gemeen bedoeld, maar die jury zijn echt soms vreselijke mensen.


    soms gaan ze misschien wel te ver maar ik zou ook zeggen dat het slecht was dat die mensen niet kunnen zingen ik bedoel anders geef je ze hoop terwijl ze er niks van kunnen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Nee, ik ben het niet met je eens. Je kiest er zelf voor om auditie te doen, en dus kan je dat soort dingen verwachten.


    Protège moi de mes désirs.

    Idiotique schreef:
    (...)

    soms gaan ze misschien wel te ver maar ik zou ook zeggen dat het slecht was dat die mensen niet kunnen zingen ik bedoel anders geef je ze hoop terwijl ze er niks van kunnen.

    Ja, maar je kan ook gewoon zeggen dat het niet zo erg goed is en klaar.


    All was well.

    Nou.
    Soms denk ik wat sommige mensen daar moeten. Je kunt toch zelf horen dat je niet kunt zingen.


    I live for the applause, you will die for it.

    ach, als je je er zo aan ergert moet je er maar niet naar kijken (;


    Cowards die many times before their deaths.

    Hopeless schreef:
    Ja, ik erger me daar dood aan.
    Er was ook een aflevering bij Holland's Got Talent en daarin gaf Patricia Paay commentaar op het gezicht van die jongen die ging zingen; 'jemig, wat een poephoofd!'
    En toen zei die jongen 'barbiepop' tegen haar en moest híj zijn excuses aanbieden van Gerard Joling.
    Echt, urgh.

    Weet je mischien nog hoe die jongen heette?
    Of is daar nog een filmpje van?


    .

    Idiotique schreef:
    ach, als je je er zo aan ergert moet je er maar niet naar kijken (;

    Mijn zus was er net naar aan het kijken, anders doe ik het nooit. (:


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Is dat dat wijf met blond haar en mega opgeblazen lippen, want die heeft zelf een poephoofd. -ergert zich dood-
    Yes.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.