• Ja, ik vind bij sommige audities voor muziekprogramma's die jury echt gemeen is. Ik bedoel, er doen mensen aan mee die graag zouden willen doorgaan en soms zelfs nog spéciaal voor dat programma een liedje schrijven, gaat de jury zitten lachen. Ik snap best dat het grappig kan zijn, maar je kan je toch een beetje inhouden? En op de koop toe gaan ze nog zeggen; 'Ik vond het helemaal niets, het was echt slecht.' en dan nog een paar gemene opmerkingen daarachter. Dat is geen respect hoor, ga er zelf staan zingen en werd zelf maar eens dik uitgelachen en beledigd. :8


    All was well.

    dat is nou echt de reden waarom ik zulke dingen niet meer kijk...ik heb de eerste DSDS (duitse idols) gekeken...toen hield het ook op...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Marilena schreef:
    (...)
    Weet je mischien nog hoe die jongen heette?
    Of is daar nog een filmpje van?
    Zie hier.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Yes.

    Wat een wijf ;x


    All was well.

    Idiotique schreef:
    ja weetje wie gaat er nu auditie doen als je niet kan zingen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hopeless schreef:
    Ja, ik erger me daar dood aan.
    Er was ook een aflevering bij Holland's Got Talent en daarin gaf Patricia Paay commentaar op het gezicht van die jongen die ging zingen; 'jemig, wat een poephoofd!'
    En toen zei die jongen 'barbiepop' tegen haar en moest híj zijn excuses aanbieden van Gerard Joling.
    Echt, urgh.


    Ik heb toch zo'n hekel aan dat mens (Patricia Paay).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sommigen gaan er écht over idd.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik vind hun commentaar altijd geweldig ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja maar sommige denken dat ze kunnen zingen terwijl ze da helemaal ni kunne..
    Komaan ge weet toch da ge kunt zingen of ni..
    En sommige doen wel soms erg belachelijk en ja dan zou ik ook lachen =)


    Stop wishing, Start doing..

    Dat is zo erg voor die mensen die dan op dat moment aan het zingen zijn ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is de reden waarom ik niet naar dat soort programma's kijk, hoogstens de live-shows. Ik heb een hekel aan die mensen.


    Life is hard and then we die

    Frontpage schreef:
    Ik vind hun commentaar altijd geweldig ;x


    I'd rather go naked than wear fur.

    Naja, zo'n programma's draaien grotendeels ook om zo'n gemene opmerkingen. Zonder die opmerkingen, worden die programma's niet populair. Dat is het nadeel van de media.

    Je weet op voorhand al dat ze je ofwel helemaal gaan afkraken, ofwel de hemel inprijzen.

    Dat hoort erbij, als je wil gaan zingen moet je er maar tegen kunnen dat mensen kritiek op je geven ?


    None but ourselves can free our minds.

    PACMANISDEAD schreef:
    Dat hoort erbij, als je wil gaan zingen moet je er maar tegen kunnen dat mensen kritiek op je geven ?
    Dat kunnen de meesten ook wel. Maar het is ronduit respectloos als ze je een 'poephoofd' of iets soortgelijks noemen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze kiezen er toch zelf voor.
    En het is vet grappig als ze lachen x'd


    Where there is a sea there are pirates...