• Ik zit met mijn vader te msnen, en dalijk komt mijn moederfiguur ook online en gaan we in één gesprek chatten. ;D

    Jullie ouders ook MSN?


    I live for the applause, you will die for it.

    Neeh, gelukkig niet :p
    Ze hebben niet eens een mailadres _O_


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, allebij mijn ouders. Mijn Pa wat minder mijn moeder wel. :) Ik vind het niet erg, maar ik heb ook een moeder van 34.

    mijn ma heeft msn..-dood-
    das hatelijk xd


    Imperfection Is Beautiful

    Ja, mijn vader :3
    Hij vraagt altijd of alles oke is ;3


    - hoi ;D

    Mijn ouders vinden msn sowieso maar een stom programma, alleen al omdat ik er verslaafd aan ben :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn ouders hebben dat niet ze vindne zoiets neit leuk:(


    Ivar Oosterloo.

    Ja.
    Mijn moeder sinds kort zodat ze met m'n vader kan chatten als hij in Parijs zit, en mijn vader al langer.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, nee.
    Mijn mam ziet enkel het beeldscherm gewoon zwart of als ik achter de pc zit, anders nooit. :'D
    En mijn pa is verslaafd aan facebook, but that's it.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn moeder niet. Mijn pa had het niet.
    Mijn moeder heeft wel Hyves, nog erger.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn moeder wel maar ik praat daar niet echt tegen,meestal zegt die dan dat ik moet gaan eten of hoe het gaat als ik niet thuis ben.

    nee


    Everyone smiles in the same language.

    neej mijn pa snapt de computer niet en mijn ma zit niet veel achter de computer

    Haha, jaa met me moeder.
    Maar ik heb haar geblokkeerd:X Anders komt ze erachter hoe vaak ik online ben ._.


    ok

    Ja. maar niet met 3 in 1 gesprek hoor. x') dat gaan ze nooit doen haha. ik chat met mijn papa als ik bij mijn mama ben en omgekeerd. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    mijn moeder wel.. en is opzich wel makkelijk want ik zit boven en hoor ze niet roepen en dan komt ze op msn zeggen dat ik moet komen eten of iets dergelijks xD


    Never look back, don't doubt tomorrow.