• Ik zit met mijn vader te msnen, en dalijk komt mijn moederfiguur ook online en gaan we in één gesprek chatten. ;D

    Jullie ouders ook MSN?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ze hebben het wel maar ik heb ze geblokt want ik heb dingen in m'n msn naam staan die ze niet hoevgen te weten =D

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Wel als ze één meter verder zitten :')

    Waarom zou dat asociaal zijn? Misschien moet je de humor ervan inzien?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mijn hele familie msn't. En ik word altijd lastig gevallen door ze op msn x-x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn paps heeft msn maar die heb ik niet staan. En mijn mams begrijpt niets van een pc dus heeft ze geen msn, he.

    Nee :'D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Waarom zou dat asociaal zijn? Misschien moet je de humor ervan inzien?

    Het ís asociaal om een meter van elkaar te gaan zitten en via een pc te gaan praten, in plaats van het face to face te doen. Daar kan je me spijtig genoeg geen ongelijk in geven. Maar als je het grappig vind, moet je het zelf maar weten :')


    All was well.

    Nee, mijn vader had het wel...


    Brubl

    Romance schreef:
    Neen, mijn moeder typt met 2vingers en mijn pa leest alleen zijn mails of bestelt dingen op de computer ;p


    Cowards die many times before their deaths.

    Mijn vader heeft msn :'D
    Maar meestal is zijn vriendin online (ouders zijn gescheiden).


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Romance schreef:
    Neen, mijn moeder typt met 2vingers en mijn pa leest alleen zijn mails of bestelt dingen op de computer ;p


    all i need is love, all i get is homework

    Mijn moeder typt als een slak. En mijn vader weet de aanknop van de computer niet eens te vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Het ís asociaal om een meter van elkaar te gaan zitten en via een pc te gaan praten, in plaats van het face to face te doen. Daar kan je me spijtig genoeg geen ongelijk in geven. Maar als je het grappig vind, moet je het zelf maar weten :')

    Daar kan ik je wel degelijk ongelijk in geven. Je kan gewoon praten met elkaar en tegelijkertijd met elkaar via msn praten. Aangezien je daar verschillende emoticons e.d. hebt. Waardoor je meestal weer 'face to face' lol hebt. Maar waarschijnlijk weet jij niet hoe zoiets werkt of ooit gegaan is, dus gelieve niet over iets oordelen waar je geen weet van hebt. Want dat is iets baseren op een ervaring die je nooit hebt geweten.
    -einde discussie-


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    neen,we hebben maar 1 pc thuis,dus we kunnen nooit met elkaar chatten.
    maar mijn mama heeft wel msn,mijn bomma en bompa trouwens ook,ze zijn constant online en beginnen dan een gesprek met mij,mijn bomma is echt zo droog op msn,haha (:


    everybody needs a song.

    mijn ouders wel maar ik heb ze geblokkeerd omdat ze kinda stalkerig overkomen xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Enigma schreef:
    Thank god nee :3