JoJudicious schreef:
(...) Waarom zou dat asociaal zijn? Misschien moet je de humor ervan inzien?
Het ís asociaal om een meter van elkaar te gaan zitten en via een pc te gaan praten, in plaats van het face to face te doen. Daar kan je me spijtig genoeg geen ongelijk in geven. Maar als je het grappig vind, moet je het zelf maar weten :')
LIZEPIET schreef:
(...) Het ís asociaal om een meter van elkaar te gaan zitten en via een pc te gaan praten, in plaats van het face to face te doen. Daar kan je me spijtig genoeg geen ongelijk in geven. Maar als je het grappig vind, moet je het zelf maar weten :')
Daar kan ik je wel degelijk ongelijk in geven. Je kan gewoon praten met elkaar en tegelijkertijd met elkaar via msn praten. Aangezien je daar verschillende emoticons e.d. hebt. Waardoor je meestal weer 'face to face' lol hebt. Maar waarschijnlijk weet jij niet hoe zoiets werkt of ooit gegaan is, dus gelieve niet over iets oordelen waar je geen weet van hebt. Want dat is iets baseren op een ervaring die je nooit hebt geweten.
-einde discussie-
neen,we hebben maar 1 pc thuis,dus we kunnen nooit met elkaar chatten.
maar mijn mama heeft wel msn,mijn bomma en bompa trouwens ook,ze zijn constant online en beginnen dan een gesprek met mij,mijn bomma is echt zo droog op msn,haha (: