• Edit ; Ik ben om half 8 begonnen en ik ben NU pas klaar,gwn dikke 2 uur:S,Ik haat mijn mentor nu..*^&#@#%^&^$%^T@WQ#!

    Juah ik heb strafwerk:S,Ik moet de zin ; Ik moet luisteren en doe wat er van me gevraagt word van de docent,Ik heb hier van geleerd en mijn ouders zijn hier van op de hoogte(ofzo iets)+Handtekening er bij,en dat 50keer! Maar wat ik nu dus wil zeggen ; Weten jullie hoe ik het strafwerk kan maken en niet de hele avond nog bezig ben?,Mss van die pennen aan elkaar knoppen maar weet niet hoe dat moet'.Alvast bedankt:P

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 21:27 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wat een straf dat jij krijgt oO Die is zo nutteloos! Dat ze je dan leerstof of zo laten opschrijven, je leert dan nog tenminste iets :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hahaha, geen idee ik hoef nooit strafwerk te schrijven dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan alleen zeggen met 2 pennen schrijven ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik kan alleen zeggen met 2 pennen schrijven ;D


    HOE?ik kan NIET met rechts schrijven:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    HOE?ik kan NIET met rechts schrijven:P
    2 pennen in dezelfde hand nemen, onder elkaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, ik heb wel eens strafwerk moeten maken, maar dat maakte ik gewoon. Mijn Duitse leraar is erg streng ._. Hij gaf laatst een jongen uit de klas een lange zin die hij 300X moest overpennen O_O Maar die jongen heeft een grote bek en sloot een compromie x'D Echt hilarisch. Als hij het geleerde rijtje van voorzetsels ehatever zou het er 100 strafregels worden. En de leraar grijnsde al: want niemand had het snel kunnen zeggen. Die jongen zei ze meteen snel achter elkaar in de goede volgorde op. Je had zijn gezicht moeten zien x'D
    Oeps, ik wijk van het onderwerp af, volgens mij x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joker schreef:
    (...)2 pennen in dezelfde hand nemen, onder elkaar.


    weet jij mss hoe je van veel pennen aan elkaar kunt knopen?Bijvoorbeeld 5Pennen aanelkaar zodat je 5 regels schrijft?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    weet jij mss hoe je van veel pennen aan elkaar kunt knopen?Bijvoorbeeld 5Pennen aanelkaar zodat je 5 regels schrijft?
    Moet je uitproberen. Want ik heb nog nooit een bepaalde regel een paar keer moeten schrijven. Ik moest uit het boek overschrijven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oww naja nog bedantk iedereen!Ik ga nu beginnen !

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    weet jij mss hoe je van veel pennen aan elkaar kunt knopen?Bijvoorbeeld 5Pennen aanelkaar zodat je 5 regels schrijft?


    Schrijven, baby ;-)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:52 ]


    History is not hatred.

    Eh. Scannen, en kopieren? ^^

    ocharme, acheraf gooien ze het gewoon weg ><
    euh.. laat dat strafwerk vallen en werk aan je story OuO! xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    geen iedee


    live you're life

    Schrijf gewoon 50 x dat hij een dikke loser is.
    Daar leert híj van...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.