• Mijn ID is zo fúcking lelijk, naja de foto althans. ik moest hem net wegbrengen en damn ik haat hem :$ die ga ik dus echt niet in het openbaar laten zien =[

    wie zijn id foto is ook lelijk ?:3


    We can only learn to love by loving.

    OMG IK OOK! Wij gingen zo die foto maken, en mijn moeder maakte net een domme opmerking, dus ik moest lachen, maakt die kerel een foto! Nu sta ik half lachend op die foto, ik lijk dit erg op die Jerney Kaagman van Idols, youknow? :'#


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn haar zit vet raar op mijn foto xd Maar ja, ik kan er zelf wel om lachen :'D + er zijn niet echt veel mensen die wel tevreden zijn met hun foto :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn foto is ook super lelijk


    Everyone smiles in the same language.

    Haha, die van mij.
    Ik was toen ziek en had gigantische wallen.

    Mijn schoolpasje, ID en OV zijn allemaal mislukt. :|


    Think before you act.

    Ik zie er niet uit. Haar achter m'n oren, ik kijk facking boos. o-O


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    De mijneeeeee ;D maar dat komt misschien ook omdat de mijne gemaakt is toen ik 14 was en ik nu 18 ben xd but ik moet in maart fzoo toch een nieuwe xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Die van mij is echt vreselijk :')
    Al mijn haar zit naar achteren in een staart en ik heb daar nog geen pony, dus ik ben net een jongen. Bovendien moest ik met mijn mond dicht lachen en dat ziet er heel stom uit daar x)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 22:17 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    die van mij!
    uhl uhl uhl, maar volgens mij was ik 8 of 9 ofzo. gelukkig moet ik volgens mij snel een nieuwe laten maken (:

    ik ben 12 en had nog nooit een beugel gedragen x)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Mijne ^^ Want daar heb ik nog een bril; heb nu lenzen en mijn haar is vet anders :'D


    -

    > Titel aangepast

    Ik ben zo eng op die foto van mijn ID xD. Mijn ogen zijn daar veel te groot.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had geen pony o_O So ik heb een HUGE voorhoofd xD met pony benn ik mooier xD blij als ik een nieuwe moet hebben


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    PUKKELxDING schreef:
    Over het algemeen die van iedereen :)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    de mijne is lelijk :x
    gelukkig moet ik volgendjaar een nieuwe <3


    It's not the same without you.