• Ik heb rollen vrij voor mijn nieuwe story:
    - Vriendin Laurent: BEZET Assassin
    - Vriendin van Hoofdpersonage: BEZET voquefashion

    Wat ik wil weten van jullie is:
    - Rol;
    - Voornaam;
    - Achternaam;
    - Leeftijd;
    - Hobby's;
    - Foto;
    - Uiterlijk (niet zo van zie foto, nee bevoorbeeld tattoo's, piercings, enzo)
    - Karakter (Uitgebreid vertelt)
    - Tekstje:
    - Waarom jij die rol zou moeten krijgen en waarom je juist die rol wilt:
    - Wat vind je van het verhaal?

    Uitleg waarover het verhaal gaat, voor de geïnteresseerden: Kathryn Maria Jones is een meisje van 17 jaar dat gewend is aan het zonnige leven in Phoenix, Arizona. Maar Kathryn's perfecte leven lijkt in te storten wanneer haar ouders vertellen dat ze samen met Kathryn naar Forks gaan verhuizen. Kathryn is het hier absoluut niet mee eens en stribbelt flink tegen met haar gezeur, maar zonder succes. Kathryn komt met haar ouders in Forks te wonen. Kathryn ziet er in het begin niet echt het nut van in, maar later krijgt Kathryn contact met Rosalie Cullen. Rosalie en Kathryn kunnen het aardig met elkaar vinden en worden steeds betere vrienden, totdat de gemene vampiers Laurent, James en Victoria opduiken. Kathryn valt als een blok voor de geheimzinnige en sluwe James. Maar dat tolereert Rosalie niet. Rosalie wilt niet langer vrienden zijn met Kathryn, zolang Kathryn nog met James omgaat. Kathryn zal moeten kiezen tussen haar vrienden of haar liefde.


    Och, en nog even 1 ding: Ik kies niet de eerste maar de beste, zo simpel is het.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 17:17 ]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Please? ;\


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Rol; Vriendin Laurent
    - Voornaam;Cherise Ann
    - Achternaam; DeLune
    - Leeftijd; Officieel 98, gebeten op haar 21ste.
    - Hobby's; Jagen op Puma's en mensen, rondzwerven met het groepje, dansen.
    - Foto; Klik
    - Uiterlijk; Ze heeft een zeer lichtbruine huid met een donkerdere, honingachtige haarkleur. Ze is klein en tenger.
    - Karakter; Lief met soms egoistische en woede uitbarstingen. Vertrouwd weinig mensen/vampieren, alleen Laurent, James en Victoria. Ze is niet zo'n fan van dingen als uitgaan, ookal leeft ze liever 's nachts. Enkel voor Laurent een enorme schat en zorgzaam, voor anderen lijkt ze een ijsprinses en een ruziezoeker.
    - Tekstje: Ik ben Cerise Ann DeLune, geboren en getogen in Canada, verplaatst naar Amerika. Maar je mag me gewoon Cerise noemen of als je Laurent heet Cherry. Ik kan soms nogal agressief reageren en overkomen als een koelbloedig persoon. Ik heb de gave om water te beheersen, in lichte mate.
    - Waarom jij die rol zou moeten krijgen en waarom je juist die rol wilt: Ik denk dat Cerise zeer geschikt is als vriendin van Laurent, en je kan niet vaak voor zijn vriendin kiezen.
    - Wat vind je van het verhaal? Zeer orgineel, en de schrijfstijl van dat stukje ziet er leuk uit.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 20:46 ]


    Your make-up is terrible

    Moet de vriendin van Laurent mensenlijk of vampier zijn?


    Your make-up is terrible

    - Rol; Doesn't matter.
    - Voornaam; Skar
    - Achternaam; Dixon.
    - Leeftijd; 18
    - Hobby's; Schrijven, muziek luisteren, films kijken, computeren, buiten rondhangen.
    - Foto;http://static.thehollywoodgossip.com/images/gallery/brittany-flickinger-picture.jpg
    - Uiterlijk (niet zo van zie foto, nee bevoorbeeld tattoo's, piercings, enzo) Geen tattoo's, piercings, verder bruin haar met aan de onderkant krullen, bruine ogen, normaal figuur.
    - Karakter (Uitgebreid vertelt); Vrolijk, vaak melig, stoer, probeert romantisch te zijn maar kan het meestal niet, boekenwurm die wél kan feesten. Niet zo dol op studeren maar kan iets na een keer lezen al onthouden, tikkeltje arrogant en bazig.
    - Tekstje:
    Hiya, ik ben dus Skar. Een 18- jarig meisje met veel pit. Ik hou van boeken en haal ook goede cijfers, maar nee ik ben geen nerd, en kan wel degelijk feesten. Ik ben dol op films, muziek en jongens, maar als ik eenmaal een vriendje heb sta ik dan ook altijd aan diens zijde. Ik ben een erg betrouwbaar persoon, en voor de rest niet zo heel erg interressant.
    So Ciao.
    - Waarom jij die rol zou moeten krijgen en waarom je juist die rol wilt: Omdat ik koel ben -ego- Nee, omdat ik vind dat ik er wel geschikt voor ben.
    - Wat vind je van het verhaal?
    Awesome. :9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    - Rol; Vriendin Hoofdpersonage.
    - Voornaam; Marjolien
    - Achternaam; Welling
    - Leeftijd; 17
    - Hobby's; Paardrijden, Discotheek, Films kijken en lol maken met vrienden.
    - Foto; http://blogs.villagevoice.com/statusainthood/taylor_swift.jpg (Taylor, omdat ik fan van haar ben. =3)
    - Uiterlijk (niet zo van zie foto, nee bevoorbeeld tattoo's, piercings, enzo): Blond krullend haar, blauwe ogen, 1 navel piercing en gaatjes in de oren.
    - Karakter (Uitgebreid vertelt): Erg lief en zorgzaam voor anderen, kan nogal bitchy zijn als anderen haar niet uitstaan en is een echte feestbeest.
    - Tekstje: (Deze vraag snap ik niet echt maar dan doe ik maar wat) Say those three words
    - Waarom jij die rol zou moeten krijgen en waarom je juist die rol wilt: Ik heb nog nooit een rol in iemand anders verhaal gehad op Quizlet. En hoop gewoon dat ik deze wel win. (:
    - Wat vind je van het verhaal?: SUPAH!

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 20:40 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    - Rol; Vriendin Hoofdpersonage
    - Voornaam; Piper
    - Achternaam; McMaine
    - Leeftijd; 19
    - Hobby's; Sporten, Uitgaan, lezen en shoppen
    - Foto; http://www.glamourhair.com/images/InstantHair/InstantHair_BlackLarge.jpg
    - Uiterlijk: Normaal gebouwd, Bredere schouders van vroeger te zwemmen
    - Karakter: Een grote mond wat soms niet al te goed is, Vrolijk, koppig, snel jaloers, nieuwsgierig
    - Tekstje:
    Piper woont haar hele leven al in Forks met haar Opa en haar jonger broer. Chase is 16 jaar en een typische tiener. Hun ouders kwamen om in een auto ongeval toen Piper nog maar 10 jaar oud was. Sinds dan leeft ze met haar Opa. Ze heeft al heel haar leven in het zwemteam gezeten, maar ze was het beu. Ze gaat nog vaak sporten maar is nu vooral bezig met haar studie als kleuterleidster.
    - Waarom jij die rol zou moeten krijgen en waarom je juist die rol wilt: Omdat het me leuk lijkt
    - Wat vind je van het verhaal? Het verhaal is origineel en leuk bedacht.


    It's all for you, my butterfly.

    Assassin schreef:
    Moet de vriendin van Laurent menselijk of vampier zijn?

    Maakt niet uit =]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    ZO, DE ROLLEN ZIJN BEZET NU ;D

    @ Assassin
    Ik kies even een ander plaatje.
    Een wat 'fatsoenlijker' plaatje =]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything