• Ik heb echt nieuwe boeken nodig, dus, suggesties?
    (Engelse boeken het liefst, kom niet met Nederlandse schrijvers aan.)


    ik heb al gelezen:


    - The Hungergames, Suzanne Collins
    - Hush, Hush, Becca Fitzpatrick
    - The Sevenwater Trilogy, Juliet Marrilier
    - The House of Night series, P.C. Cast
    - The Mortal instrument series, Cassandra Clare
    - Alle Darren Shan boeken
    - The Percy Jackson Series
    - Harry Potter
    - Twilight series. (They weren't that good people..)
    - The Vampyre Academy series



    En meer, maar you get the point :)
    Fantasy and Romance is my genre!

    Dus kom maar op!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro?


    As travars

    Stephen King - Under the Dome

    Een van de mooiste boeken die ik ooit gelezen heb. Het is wel een dikke pil, dus daar moet je van houden. Maar het is echt een geweldig boek had em zo uit<3


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Stephen King - Under the Dome

    Een van de mooiste boeken die ik ooit gelezen heb. Het is wel een dikke pil, dus daar moet je van houden. Maar het is echt een geweldig boek had em zo uit<3


    Ik hou van dikke boeken, dus hij gaat op mn lijst ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik hou van dikke boeken, dus hij gaat op mn lijst ^^

    Oké dan! ;)


    ars moriendi

    Alle boeken van Stephen King!

    En alle boeken van Laurell K Hamilton! (maar daar zijn er maar een paar van vertaald, dus mocht je alles willen lezen meot je het niet erg vinden om Engelse boeken te lezen.)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Erm, ik ken alleen de Nederlandse titels, Fallen en Kwelling van een schrijfster die ik ben vergeten :x
    En Halo van Alexandra Adornetto ofzo, het is een trilogie en in augustus komt het 2e deel, Hades, uit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De kracht van Vijf (serie) van Anthony Horowitz?


    Has no one told you she's not breathing?

    Renervatio schreef:
    Alle boeken van Stephen King!

    En alle boeken van Laurell K Hamilton! (maar daar zijn er maar een paar van vertaald, dus mocht je alles willen lezen meot je het niet erg vinden om Engelse boeken te lezen.)


    Nou, ik lees ALLEEN Engels, dus.. is niet erg ^^ Ik zal ze op de lijst zetten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The immortals serie van Alyson Noël?

    Alera de erfgename - cayla kluiver

    het verhaal is denk ik ook in het engels gezien het een amerikaanse schrijvster is.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Celestial schreef:
    The immortals serie van Alyson Noël?


    I have those, and YUCK. toch bedankt :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The Picture of Dorian Gray van Oscar Wilde is ook heel erg mooi.

    Dorian Gray is een knappe, naïeve jongeman die in Engeland woont. Een vriend van hem, Basil Hallward, is schilder en maakt een perfect portret van hem. Het is zo perfect dat hij het niet wil tentoonstellen (het zou teveel van hemzelf weggeven), en hij geeft het aan Dorian. Dorian wenst dat hij altijd zo knap zou blijven, en dat het schilderij in zijn plaats ouder zou worden.


    En House of Leaves. Die is wel best eng, er wordt op de een of andere manier een enge sfeer gecreëerd in het boek.
    Ze zouden helemaal opnieuw beginnen. Maar wanneer een jonge familie haar intrek neemt in een huis op Ash Tree Lane ontdekken ze dat er iets vreselijk mis is. Hun huis is aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant. Veel, veel groter. Een blinde oude man, een jonge bediende in een tattoowinkel, en een krankzinnige vrouw die rondwaart in de zalen van een psychiatrische inrichting... ze vertellen het verhaal van een familie die wordt geconfronteerd met een constant veranderende reeks gangen in hun huis, totdat ze uiteindelijk oog in oog komen te staan met de verschrikkelijke duisternis die in het binnenste verborgen zit.


    As travars

    The Vampire Chronicles :3


    Caution first, always.

    hush hush heeft nieuw deel; dwalen ( in het nederlands)
    Verwelken - lauren destefano.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    dit is wel een goede site zij verkopen engels talige boeken, misschien dat je bij dat wat inspiratie op kan doen?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt