• Iedereen kent het spel wel hé?

    Nouja voor het geval dat leg ik het nog ene keertje uit.
    Je zegt:Ik ga op reis en ik neem mee bijvoorbeeld een broek.
    De volgende zegt: Ik ga op reis en ik neen mee een broek & Tandpasta.
    Zo gaat het dus de heletijd verder.

    Ik begin:

    Ik ga op reis en ik neem mee een'Fotocamera',Nu is de volgende.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga op reis en ik neem mee: Een fotocamera, zonnebril.


    - hoi ;D

    Ik ga op reis en ik neem mee: Een fotocamara, zonnebril, tijdschiften.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ga op reis en ik neem mee; een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler

    Ik ga op reis en ik neem mee: Een fotocamara, zonnebril, tijdschiften, mijn mp3 speler, mijn laptop, ik kan quizlet niet missen. :9~

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 20:26 ]


    - hoi ;D

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 20:26 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush,geld.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush,geld, mijn hoofd.

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush,geld, mijn hoofd, kleren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush,geld, mijn hoofd, kleren en een goed humeur.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush,geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur en mijn mobiel

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush,geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up en een boek [á]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 20:39 ]


    hou je mond joh =')

    k ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme,


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen,


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.