• Iedereen kent het spel wel hé?

    Nouja voor het geval dat leg ik het nog ene keertje uit.
    Je zegt:Ik ga op reis en ik neem mee bijvoorbeeld een broek.
    De volgende zegt: Ik ga op reis en ik neen mee een broek & Tandpasta.
    Zo gaat het dus de heletijd verder.

    Ik begin:

    Ik ga op reis en ik neem mee een'Fotocamera',Nu is de volgende.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney en een pot pindakaas.


    - hoi ;D

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon >D


    heuj

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon & Freddie Mercury


    ars moriendi

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, voor de extraatjes die we willen kopen jongens ;)!


    heuj

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne. Mezelf


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne. Mezelf en Emilie Autumn


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne, Mezelf, Emilie Autumn, en Logan Lerman. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne, Mezelf, Emilie Autumn, Logan Lerman & Roger Taylor


    ars moriendi

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne, Mezelf, Emilie Autumn, Logan Lerman & Roger Taylor, Bill Kaulitz! :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne, Mezelf, Emilie Autumn, Logan Lerman, Roger Taylor, Bill Kaulitz en manga's
    :Y)


    heuj

    Ik ga op reis en ik neem mee : Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney, een pot pindakaas, John Deacon, Freddie Mercury en nog meer geld, mijn linkse rechtersok, Lil' wayne, Mezelf, Emilie Autumn, Logan Lerman, Roger Taylor, Bill Kaulitz, Manga's en een appel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ga op reis en neem mee;
    Een fotocamera,
    zonnebril,
    tijdschriften,
    mp3-speler,
    laptop,
    mijn crush,
    geld,
    mijn hoofd,
    kleren,
    een goed humeur,
    mijn mobiel,
    make-up,
    een boek,
    een tandenborstel,
    zonnecreme,
    mijn vulpen,
    een zonnebril,
    een Ipod,
    een stuk kaas,
    een zwembroek,
    mijn manga tekenboek,
    een pannenkoek,
    eten,
    mijn vriendje,
    mijn William Moseley-poster,
    mijn parfum,
    mijn top-model tekenboek,
    mijn beste vriend,
    men hond,
    ijsjes,
    een spelletje
    Paul McCartney,
    een pot pindakaas,
    John Deacon,
    Freddie Mercury
    nog meer geld,
    mijn linkse rechtersok,
    Lil' wayne,
    Mezelf,
    Emilie Autumn,
    Logan Lerman,
    Roger Taylor,
    Bill Kaulitz,
    Manga's
    appel,
    Mijn bed.


    everything, in time

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera,zonnebril,tijdschriften,mp3-speler,laptop;mijn crush,geld,mijn hoofd,kleren,een goed humeur,mijn mobiel,make-up,een boek,een tandenborstel,zonnecreme,mijn vulpen,strandbal


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,