• Iedereen kent het spel wel hé?

    Nouja voor het geval dat leg ik het nog ene keertje uit.
    Je zegt:Ik ga op reis en ik neem mee bijvoorbeeld een broek.
    De volgende zegt: Ik ga op reis en ik neen mee een broek & Tandpasta.
    Zo gaat het dus de heletijd verder.

    Ik begin:

    Ik ga op reis en ik neem mee een'Fotocamera',Nu is de volgende.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril,

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 21:22 ]


    You can run but not hide

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod,

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod, een stuk kaas,

    Ik ga op reis en ik neem mee: een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek,


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek


    Follow Your Dreams!

    een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een Pannenkoek:9~


    I solemny swear i am up to no good

    Eten en mijn vriendje

    een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een Pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnenbril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een Pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een Pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 16:16 ]

    Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend. <3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond.

    Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje


    Crocky : )

    Ik ga op vakantie en ik neem mee (niet gekopieerd en geplakt ofzo(A))
    Een fotocamera, zonnebril, tijdschriften, mp3-speler, laptop, mijn crush, geld, mijn hoofd, kleren, een goed humeur, mijn mobiel, make-up, een boek, een tandenborstel, zonnecreme, mijn vulpen, een zonnebril, een Ipod, een stuk kaas, een zwembroek, mijn manga tekenboek, een pannenkoek, eten, mijn vriendje, mijn William Moseley-poster, mijn parfum, mijn top-model tekenboek, mijn beste vriend, men hond, ijsjes, een spelletje en Paul McCartney


    ars moriendi