• Ja, ik ging vandaag mijn kamer opruimen. Met mijn mamaaaa.(baby)
    En ik heb zo'n soort collage, met allemaal babyfoto's van moi. Ik was vroeger echt een scheetje!x'D
    Maar goed, ik stond op mijn bed, omdat ik er anders niet bij kon, en ik ging dus dat ding eraf halen, en toen keek ik naar de spijker op de muur. Ik draai me weer om en kijk toch nog eens. Zit daar zo'n kei groot raar bruin keverachtig beest! Dus ik spring van mijn bed, en ren zo hysterisch weg. En mama vond het grappig. =')
    En nu zit hij in onze stofzuiger. Want mama heeft hem opgezogen. _O_

    Hebben jullie ook zo'n hekel aan vieze beestjes, of ook zoiets meegemaakt?


    everything, in time

    Uhuuuuh, ik kan daar echt niet tegen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Spin in de hoek van de huiskamer ging ik hem samen met Barbara opzuigen. :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, dat is vet eng ;x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, daar kan ik ook niet tegen.
    Alleen wel zielig dat ie nu in de stofzuiger zit; allemaal stof in zijn oogjes.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    Spin in de hoek van de huiskamer ging ik hem samen met Barbara opzuigen. :'DD


    Haha, jullie zuigen hem tenminste zelf op! Dat zou ik nog niet doen. x']
    Maar spinnen zijn eng ja!Ö
    Met van die lange, kriebelige pootjes. BAH! -krijgt rilling over haar rug.-


    everything, in time

    Amai nog ni xD
    ik haat insecten en kleine beesten :X
    Zeker spinnen :X


    Stop wishing, Start doing..

    JA. ik deed keer me deke van me bed af en wat liep daaar??? zoown vieze dikke kever.

    ik vond het zoooo mega vies ik heb die nacht onder geslapen xD


    --

    Ik haat insecten :X


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik durf nooit naar de wc beneden, omdat daar al die spinnetjes zitten <.<

    Ga ik zoals gewoonlijk weer naar boven, zit ik daar zo, zie ik een gore dikke spin op het plafond zitten.
    Ben echt accuut enb hysterisch naar beneden gerend en mijn papa gehaald.

    Die ziet die beesten nooit -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Vreselijk, ik heb altijd last van lieveheersbeestjes in de lente en herfst. Dan kan ik de stofzuiger op mijn kamer laten staan, aangezien er steeds nieuwe komen.


    Think before you act.

    Er zat eens een keer een vies groen beestje op het plafond boven mijn bed, alleen ik had geen zin om hem weg te halen. Lig ik fijn in bed, VALT DAT DING OP MIJN HOOFD! Keihard gillen, hysterisch doen en beest eraf schudden. Dat beest heeft er spijt van gekregen, ghehehe :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ieeuwh.
    Ik haat spinnen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gatverdamme en Jah xD

    Alleen heb ik dat met Leguanen , Ratten en Krabben ( woon op Curacao aan het water) ( Curacao is een eiland xD )


    May the odds be ever in your favor.

    Ik kan echt niet tegen insecten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.