• Ik moet binnen een week of twee naar de kapper, ik ging eigenlijk deze week maar ik heb twee weken examens , dus het is uitgesteld --'. Maar nu heb ik het perfecte kapsel gevonden, ik vind het mooi , maar ik weet niet of het wel bij mij zou passen, dus willen jullie jullie eerlijke mening geven of het bij mij zou passen (eerlijk staat niet gelijk aan grof eh ;])
    ikke
    Het perfecte kapsel 1
    Het perfecte kapsel 2

    Ik vind hem echt koewl!!!
    Doen doen doen!

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 nov 2009 - 15:31 ]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik vind van dat soort haar nooit zo mooi, maar anders zou ik 1 doen. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat kapsel is gewoon ... HEBBEH -grijphandjes-
    maar ik denk wel dat het je gaat staan ^^ vooral doen !

    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar als jij het mooi vindt moet je het gewoon doen.Je weet pas dat je ermee staat als je het laat doen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jij hebt juist van dat prachtige haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Jij hebt juist van dat prachtige haar.


    Only losers can act the way you do

    Je zou het kunnen doen. Het kapsel wat je nu hebt, staat anders ook leuk hoor! Maar je hebt wel gelijk, vooral kapsel 1 vind ik mooi.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Ik denk niet dat het bij jou zal passen. En ik vind jou haar nu echt goed bij jou staan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het doen

    Ik vind het wel mooi (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Decoy schreef:
    Jij hebt juist van dat prachtige haar.

    Ik zou voor kapsel 1 gaan. Ik vind het vet! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Het is wel mooi maar als je goed zit bestaad dat haar voor de helft uit extentions.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het moooooooooooi (:
    Doen dus ;D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind 2 de leukste. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.