• oh, ik echt hard ;o

Cowards die many times before their deaths.

Ja

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

ja ik ben als de dood voor spinnen

Keep on rockin' in the free world!

Walter schreef:
    Beetje.

This can't be the end of us.

Nee. (nerd)

ok

Nee, ik heb een vogelspin op mijn hand gehad
    Superschattig! :9~

- hoi ;D

ja.
    en der zit een megagrote spin in de living en ik zeg al iedere dag da papa ze moe wegdoen ma da wilt ie nie en iedere ochtend als ik opsta zit die spin erges anders dan waar dak ze et laatst gezien eb en tot nu toe ebbik ze al altijd teruggevonden ma op nen ochtend ga da nie meer zo zijn en dan gaak erg boos zijn op papa want dan weetik nie waar die spin is en dan kan ze plots erges zitten waar dak et nie verwacht en dan gaak roepen :Y)

some feelings never change

ik =3

Ja super. ^^

everything, in time

Onee ;o
    Zo van die hele grote spinnen zijn zooo lief!<3 Ze zijn keipluizig zo, ik wil die altijd knuffelen x'd
    Mijn neef heeft ooit een hele rare vogelspin gehad, hij was felblauw en hij was zooo mooi! ;o
    Echt, die kleur was prachtig! En hij was zelf zo lief, hih. Zelfs mijn tante durfde die vast te pakken en die's normaal gezien keibang van spinnen. En dan wilde ik er ook zo een en mocht ik het niet. --'

Where there is a sea there are pirates...

Hemelse schrik (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Hmm, van die kleine niet, zolang ze niet op mij zitten en zo'n vogelspinnen enzo, nee bedankt :')

All was well.

Omaaigod! ;o
    Kijk hoe pluizig die wel niet is!
    Spin
    Ik bedoel; da's toch zo schattig ;o
    Die pootjes zijn zo kleeein, awwh<3

Where there is a sea there are pirates...

Ja, echt heel erg. ;o

Confessions schreef:
    Ik ook. Als er een spin in mijn kamer is moet mijn vader hem altijd weg komen halen.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Ik vind sommige spinnen wel vies, maar ik heb er geen schrik van.

Just a simple "I love you" (: