• Ik heb een lg cookie maar ik heb er soms wel eens problemen mee wand :
    Bij 1 muziek nummer als ie bezig of afgelopen is start hij opnieuw op zonder tehebben afgesloten..
    en 1x heb ik gehad toen was ie oppeens uit maar toen ging ie niet meer aan toen hield ik de accu eruit en toen deed ik hem er weer in en toen deed ie het weer ;3

    echt raar maar tog wil ik hem niet kwijt ,,
    om deze topic toch nog zinvol temaken heb je ook een lg cookie en heb je er soms ook problemen mee'??

    <333(H)


    ailoveejoee.

    Mijn LG Cookie bleeft redelijk veel hangen en dan moet ik 'm telkens afzetten -wat niet lukt want dan blokkeert die - en dan moet ik zijn batterij eruit doen. En dat is slecht. En hij valt soms ook uit. En oohja, soms krijg ik een sms die ik normaal twee dagen ervoor had moeten krijgen. Echt een kutding.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 12:03 ]

    Ik heb ook een lg cookie, en ik vind het een ongelovelijk rotding. Ik krijg telkens foutmeldingen, en smsen met dat ding is echt verrot. En als je een foto wilt omdraaien doet ie het vaak pas na 5 keer.
    En ik heb ook heel vaak dat ie in mijn zak van hold afgaat, en dat ie dan allemaal mensen gaat bellen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 12:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem gehad, hij was niet echt goed, maar ik heb er mooie herineringen aan gehad. Bijv. vakantie foto's enzo.
    Maar ik heb nu een Nokia N97 en voor mensen die een nieuwe mob willen is dat echt een aanrader


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik heb geen lg


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb geen cookie, maar wel een LG. En zelf ben ik er ook niet echt tevreden over. Hij blijft hangen, valt plots uit en heeft rare kuren. Het is een irritant ding en ik wil een nieuwe ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb ook een lg cookie
    en ik heb er ook al problemen mee gehad. Hij is eens uitgevallen deed niets meer behalve een raar geluid maken.


    Everyone smiles in the same language.

    Bij mij loopt ie soms ook helemaal vast en dan kan je een paar min niks meer doen..:((


    ailoveejoee.

    dat je leidje herhaald komt omdat je dat op zo'n herhaal ding knopje heb gedrukt.
    en demijne loopt soms vast echt stom.
    en als je je foto wil draaien doet hij eht pas na een paar keer.
    maar verder is er niet echt veel XD.


    Smiling but close to tears.

    Ik heb hem niet, maar lg's gaan redelijk snel kapot ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Tranquillity schreef:
    Ik heb geen cookie, maar wel een LG. En zelf ben ik er ook niet echt tevreden over. Hij blijft hangen, valt plots uit en heeft rare kuren. Het is een irritant ding en ik wil een nieuwe ><


    ok

    LG is een slecht merk, ik zou echt nooit een LG nemen. Elke LG heeft zulke klachten. -vriendin van me heeft LG Chocolate gehad, die was ook echt binnen de kortste keren kapot-


    Destroy what destroys you.

    Ik heb een nokia :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Shenanigan schreef:
    Mijn LG Cookie bleeft redelijk veel hangen en dan moet ik 'm telkens afzetten -wat niet lukt want dan blokkeert die - en dan moet ik zijn batterij eruit doen. En dat is slecht. En hij valt soms ook uit. En oohja, soms krijg ik een sms die ik normaal twee dagen ervoor had moeten krijgen. Echt een kutding.


    ja ik heb er 1 van juli fzo

    en die blokte teveel naar m'n gedacht dus heb ik een andere gekocht , nu gebruik ik hem nog af en toe x

    Vaak kreeg ik ook 20 keer hetzelfde berichtj

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 15:55 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me