• Deze story heeft al twee delen, maar nu leek het mij leuk om er rollen in te gooien. Die komen er dan bij het derde deel bij etc.
    Evalien, of liever gezegd Eva, is een gewoon mooi meisje. Dat is wat je denkt, maar dat is ze niet. Eva is verslaafd aan Liefde. En niet zo maar liefde, liefde van een celeb. Ze kent hem dan ook al heel lang, maar Eva was zo verslaafd aan de liefde van hem, dat ze niet zag dat het licht langzaam doofde in zijn ogen. Tom Kaulitz kan het niet meer aan, en ze nemen afscheid van elkaar. Maar binnen de kortste keren worden ze weer samen gespot. Er lijkt geen einde aan te komen, totdat Bill er een stokje voor steekt, hij spreekt met Tom en verteld dat hij haar de waarheid moet zeggen. Eva besluit afstand te nemen en laat een tijdje niets meer van haar horen. In het verhaal lees je verschillende fragmenten uit haar levensverhaal. Op gegeven moment praat Eva weer in het heden, en staat ze voor het huis van de familie Kaulitz. Maar wat als ze zijn verhuisd in die 2 jaar tijd?
    Verslaafd aan liefde.

    Beschikbare rollen;
    - Vriendin Eva Kate Dust
    - Huppelkuttje Mary-Claire Hemmers
    - Meeloper
    - Pester Heidi Marie Schwarz
    - Gewone schoolmeiden;
    Kim Maria Jones
    - Vriendin van Bill Romy Schneider
    - Vriendin van Gustav Selena Holmess
    - Moeder van Eva Charlotta

    Invullen:
    - Rol
    - Naam
    - Leefdtijd (rond 16)
    - Karakter
    - Foto
    - Anders;

    Ik kies niet de eerste, ik kies de beste

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 20:42 ]

    Rol: Vriendin Eva.
    Naam: Kim Maria Jones, afgekort; Kim.
    Leefdtijd: 17 jaar.
    Karakter: Vriendelijk, Verlegen, Slim.
    Foto: Kim
    Anders: Iedereen die 'dumpt' zijn problemen bij Kim, omdat ze weten dat Kim er altijd voor iedereen is en klaar staat.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    - Rol mag je zelf kiezen
    - Naam Heidi Marie Schwarz
    - Leefdtijd (rond 16) 15
    - Karakter ; Ze komt heel dom over, terwijl ze best slim is. ze is heel vrolijk en optimistisch, waar sommige mensen zich heel snel aan kunnen ergeren. ze lacht ook heel veel en heeft slechte humor
    - Foto Heidi < mag je veranderen, kon niets vinden
    - Anders; Ze kan er niet tegen als mensen verdrietig zijn en probeert altijd iedereen op te vorlijken en te helpen


    We can only learn to love by loving.

    - Rol: Bluh, ik wil de vriendin van Bill, maar die is er niet dus wil ik de vriendin van Eva wel.
    - Naam: Romy Schneider.
    - Leefdtijd: 16
    - Karakter: Vrolijk, spontaan, grappig, behulpzaam, begripvol, aardig en lief.
    - Foto: Romy met haar broer.
    - Anders: Ze houd van piano spelen en zingen. Ze maakt altijd snel contact met anderen. En ze heeft een hechte familie.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 12:48 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol; huppelkutje :Y)
    - Naam Mary-Claire Hemmers
    - Leefdtijd (rond 16) 16
    - Karakter huppelkutterig :'D
    - Foto klikk..
    - Anders; haar lievelingskleur is roze en ze kan niet tegen mensen die heel erg stinken.

    Decoy schreef:
    - Rol: Bluh, ik wil de vriendin van Bill, maar die is er niet dus wil ik de vriendin van Eva wel.
    - Naam: Romy Schneider.
    - Leefdtijd: 16
    - Karakter: Vrolijk, spontaan, grappig, behulpzaam, begripvol, aardig en lief.
    - Foto: Romy met haar broer.
    - Anders: Ze houd van piano spelen en zingen. Ze maakt altijd snel contact met anderen. En ze heeft een hechte familie.

    Ohja, die rol had ik je beloofd hè :'X

    ILOVENAOM schreef:
    (...)
    Ohja, die rol had ik je beloofd hè :'X

    Ja :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    - Rol: Vriendin Eva
    - Naam: Kate Dust
    - Leefdtijd: 16
    - Karakter: Chaotisch, gek, zorgzaam, lief, zorgzaam, onhandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    - Foto: klik
    - Anders; Kate houdt van gitaar spelen en zingen, ze hoopt ooit haar eigen ban dop te kunnen richten en platen uit te brengen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 17:07 ]


    Music is the new sex

    Dankje <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BADxDARKNESS schreef:
    (..)

    Sorry, wil je een andere rol?

    Rol: vriendin Gustav/georg maakt niet uit
    - Naam: Selena Holmess
    - Leefdtijd: 16 Jaar
    - Karakter: aardig, zorgzaam. spontaan. romantisch, betrouwbaar.
    - Anders; Ze houd erg van dieren, en werkt als model.

    Selena1


    Selena2

    Selena3


    Selena4

    Kijk maar welke jij het mooist vind ;)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 17:17 ]

    xCIxTHx schreef:
    Rol: vriendin Gustav/georg maakt niet uit
    - Naam: Selena Holmess
    - Leefdtijd: 16 Jaar
    - Karakter: aardig, zorgzaam. spontaan. romantisch, betrouwbaar.
    - Anders; Ze houd erg van dieren, en werkt als model.

    Selena1


    Selena2

    Selena3


    Selena4

    Kijk maar welke jij het mooist vind ;)

    Ik neem de 2e.

    ILOVENAOM schreef:
    Sorry, wil je een andere rol?

    Doe maar gewone schoolmeid =]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Ik ben aan het schrijven!

    Rol: verzin maar Moeder tante oudere vriendin buurvrouw verzin maar
    Naam: Barbara of Charlotta (dus op een a eindigen)
    leeftijd: nog een 6 dagen 36
    karakter: als ik je als vriend ziet sta ik echt dag en nacht voor je klaar. Verder voor iedereen wel behulpzaam. hou van muziek, luister echt alles van klassiek (mozart heb ik een cd van) tot rock.
    foto (ehm hoe doe je dat?) stuur maar een pb heb een hele mooie foto voor je


    muziek altijd overal