• Deze story heeft al twee delen, maar nu leek het mij leuk om er rollen in te gooien. Die komen er dan bij het derde deel bij etc.
    Evalien, of liever gezegd Eva, is een gewoon mooi meisje. Dat is wat je denkt, maar dat is ze niet. Eva is verslaafd aan Liefde. En niet zo maar liefde, liefde van een celeb. Ze kent hem dan ook al heel lang, maar Eva was zo verslaafd aan de liefde van hem, dat ze niet zag dat het licht langzaam doofde in zijn ogen. Tom Kaulitz kan het niet meer aan, en ze nemen afscheid van elkaar. Maar binnen de kortste keren worden ze weer samen gespot. Er lijkt geen einde aan te komen, totdat Bill er een stokje voor steekt, hij spreekt met Tom en verteld dat hij haar de waarheid moet zeggen. Eva besluit afstand te nemen en laat een tijdje niets meer van haar horen. In het verhaal lees je verschillende fragmenten uit haar levensverhaal. Op gegeven moment praat Eva weer in het heden, en staat ze voor het huis van de familie Kaulitz. Maar wat als ze zijn verhuisd in die 2 jaar tijd?
    Verslaafd aan liefde.

    Beschikbare rollen;
    - Vriendin Eva Kate Dust
    - Huppelkuttje Mary-Claire Hemmers
    - Meeloper
    - Pester Heidi Marie Schwarz
    - Gewone schoolmeiden;
    Kim Maria Jones
    - Vriendin van Bill Romy Schneider
    - Vriendin van Gustav Selena Holmess
    - Moeder van Eva Charlotta

    Invullen:
    - Rol
    - Naam
    - Leefdtijd (rond 16)
    - Karakter
    - Foto
    - Anders;

    Ik kies niet de eerste, ik kies de beste

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 20:42 ]

    You're in!
    Zijn er nog mensen die willen voor schoolmeiden of een meelopen?

    Ik bedenk wel wat schoolmeiden.
    En jij hebt vast wel foto's
    ik zet namen neer leeftijd en een karakther eigenschap.
    Lisa Fels.
    15
    Kattig

    Nena Soller.
    16
    Verlegen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mag ik nog mee doen?(A)
    rol; verschrikkelijke meeloper
    - Naam; sanne
    - Leefdtijd (rond 16); 15
    - Karakter; verlegen, stil, doet alles wat haar gevraagd word!
    - Foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=139559
    - Anders;weetikniet

    thank you(H)