• WARNING: ZEIKTOPIC.


    Ja ik heb heimwee. Waarnaar? Let me tell you.
    Naar de oude Quizlet. En het klinkt misschien stom, maar damn, kijk dan. Elke dag is er wel ergens ruzie om echt gewoon niks, mensen lopen op elkaar te katten etc. Ik zeg niet dat ik heilig ben en dat niet doe, nee ik net zo goed.
    Een jaar geleden kende iedereen elkaar nog en was het nog zo gezellig, en nu zit ik er vaak zat aan te denken om te kappen, de enige reden dat ik nog blijf zijn een aantal geweldige mensen die ik hier heb.
    Maar kom op, doe nou voor de verandering 's normaal tegen elkaar .____. En kom nou vooral niet met kutreacties aan, want dan weet je zelf vast ook wel dat je zelf gewoon zielig bezig bent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    2 jaar geleden was het wel anders ;p maar oke, ik heb het nu wel naar me zin (A):Y)


    T O K I O H O T E L < 3

    IK OOK.


    All was well.

    Vorig jaar was het erger - denk ik - want ik had er nooit echt last van, maar aan sommige topics van vorig jaar te zien, hadden veel meer mensen er problemen mee, en volgens mij zijn er toen ook wel een paar mee gestopt, dus.. (: Ik vind het eigenlijk nu nogal.. normaal. :Y)


    007