• WARNING: ZEIKTOPIC.


    Ja ik heb heimwee. Waarnaar? Let me tell you.
    Naar de oude Quizlet. En het klinkt misschien stom, maar damn, kijk dan. Elke dag is er wel ergens ruzie om echt gewoon niks, mensen lopen op elkaar te katten etc. Ik zeg niet dat ik heilig ben en dat niet doe, nee ik net zo goed.
    Een jaar geleden kende iedereen elkaar nog en was het nog zo gezellig, en nu zit ik er vaak zat aan te denken om te kappen, de enige reden dat ik nog blijf zijn een aantal geweldige mensen die ik hier heb.
    Maar kom op, doe nou voor de verandering 's normaal tegen elkaar .____. En kom nou vooral niet met kutreacties aan, want dan weet je zelf vast ook wel dat je zelf gewoon zielig bezig bent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Ben ik blij dat ik een computer op mijn kamer heb, anders zat ik nu in een of ander gekkenhuis. Maar echt man, die topics die gemaakt werden: 'BANAAAAAAAAAAAAAN MOTHERF*CKER', keer honderd ofzo.

    Dat was echt geniaaaaaaaaaaaaaal.

    Bandana schreef:
    (...)
    Wel als wanneer je ze probeert op te lossen of het topic enigszins begint te redden, je door iedereen wordt afgekat alsof je zelf ruzie hebt lopen zoeken. Ik kan er echt niet tegen als mensen die zelf net een maand op Q zitten een beetje betweterig gaan lopen te doen.

    Da's waar, maar zelf ruzie maken vind ik niet erg. Is sociaal.:Y)

    Het klinkt mss stom, omdat ik pas sinds maart op Q' zit. Veel minder lang dan Djooi <3. Maar zelfs toen was het leuker dan nu. Minder stoer doen, mensen die dagelijks online kwamen, en de leukste gezelligheid. Helaas begon dit snel te veranderen.
    Maar gelukkig ben ik verslaafd aan Q' door 't lezen van de passie van anderen schrijvers.. en de MELIGE GESTOORDHEID! Waar verder, bij de meeste, nog niets aan veranderd is =')


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Beuntje schreef:
    Het klinkt mss stom, omdat ik pas sinds maart op Q' zit. Veel minder lang dan Djooi <3. Maar zelfs toen was het leuker dan nu. Minder stoer doen, mensen die dagelijks online kwamen, en de leukste gezelligheid. Helaas begon dit snel te veranderen.
    Maar gelukkig ben ik verslaafd aan Q' door 't lezen van de passie van anderen schrijvers.. en de MELIGE GESTOORDHEID! Waar verder, bij de meeste, nog niets aan veranderd is =')

    Idd.
    Maareh, denk even na voordat je hier reageert want dan ben je meteen zielig.
    *Is atm héél geïrriteerd.*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Ben ik blij dat ik een computer op mijn kamer heb, anders zat ik nu in een of ander gekkenhuis. Maar echt man, die topics die gemaakt werden: 'BANAAAAAAAAAAAAAN MOTHERF*CKER', keer honderd ofzo.
    Ik heb ook een computer op mijn kamer maar die hoorde mij zo altijd super hard lachen en als ze dan voorbij mijn kamer kwamen, keken ze mij raar aan :'D Ja, die topics waren echt geweldig en elk topic werd dan honderd keer ofzo gepost :')


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Ik heb ook een computer op mijn kamer maar die hoorde mij zo altijd super hard lachen en als ze dan voorbij mijn kamer kwamen, keken ze mij raar aan :'D Ja, die topics waren echt geweldig en elk topic werd dan honderd keer ofzo gepost :')

    Maar uiteindelijk was ik wel blij dat de mods er waren, ik kreeg een béétje koppijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Maar uiteindelijk was ik wel blij dat de mods er waren, ik kreeg een béétje koppijn.
    Ja, vooral toen de mensen ontdekte dat je kleurtjes in je titels kon zetten ._.


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Ja, vooral toen de mensen ontdekte dat je kleurtjes in je titels kon zetten ._.
    KAN DAT? O.O Hoe, vertel, nu :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...) KAN DAT? O.O Hoe, vertel, nu :3
    Dat gaat niet meer, dacht ik. Maar dat was iets met tekst


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Dat gaat niet meer, dacht ik. Maar dat was iets met tekst

    Damnit, daar gaat mijn plan om Q kleurrijk te maken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Damnit, daar gaat mijn plan om Q kleurrijk te maken.
    Haha :'D Als je dat doet krijg je een waarschuwing dacht ik. Dat is html en dat mag niet, weet ik veel. O ja, die kleuren moeten wel in het Engels :'D


    Only losers can act the way you do

    Hannahisleuk schreef:
    Ik vind die onnodige ruzies ook stom.
    Maar, verder vind ik het nu wel leuk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Roulette schreef:
    (...)Haha :'D Als je dat doet krijg je een waarschuwing dacht ik. Dat is html en dat mag niet, weet ik veel. O ja, die kleuren moeten wel in het Engels :'D

    Dat ga ik er niet op wagen. Ik vind Q veel te, ehm, gezellig om straks geband te worden.. ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sarcasme, Joy? :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Sarcasme, Joy? :'D

    Wie, ik? NOOIT!


    Everything means nothing, if I ain't got you.