• WARNING: ZEIKTOPIC.


    Ja ik heb heimwee. Waarnaar? Let me tell you.
    Naar de oude Quizlet. En het klinkt misschien stom, maar damn, kijk dan. Elke dag is er wel ergens ruzie om echt gewoon niks, mensen lopen op elkaar te katten etc. Ik zeg niet dat ik heilig ben en dat niet doe, nee ik net zo goed.
    Een jaar geleden kende iedereen elkaar nog en was het nog zo gezellig, en nu zit ik er vaak zat aan te denken om te kappen, de enige reden dat ik nog blijf zijn een aantal geweldige mensen die ik hier heb.
    Maar kom op, doe nou voor de verandering 's normaal tegen elkaar .____. En kom nou vooral niet met kutreacties aan, want dan weet je zelf vast ook wel dat je zelf gewoon zielig bezig bent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik mis de oude quizlet niet.


    -

    Mwah, op een paar mensen na vind ik Q nog de oude? En ja, alles verandert nou eenmaal.

    Je hebt gelijk, vroeger was het gezelliger. Maar vorig jaar zei ik nog kutkind tegen iedereen en typte ik stom (niet AN) en hoorde ik bij dat groepje van Siham waardoor ik meeloperig werd, kortom ik was gewoon stom :8 -schaamt zich voor die tijd.

    Ik word echt srontziek van al die ruzies, en dan gaan ze altijd, maar dan ook áltijd over iets stom. Come on, waar gaat het heen met Q? ._.


    Only losers can act the way you do

    Achja, het is kut dat er zulke mensen zijn die overal ruzie's om beginnen te maken op Quizlet,
    Maar die mensen negeer ik dus ik vind Quizlet nu prima;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Roulette schreef:
    Je hebt gelijk, vroeger was het gezelliger. Maar vorig jaar zei ik nog kutkind tegen iedereen en typte ik stom (niet AN) en hoorde ik bij dat groepje van Siham waardoor ik meeloperig werd, kortom ik was gewoon stom :8 -schaamt zich voor die tijd.

    Ik word echt srontziek van al die ruzies, en dan gaan ze altijd, maar dan ook áltijd over iets stom. Come on, waar gaat het heen met Q? ._.

    MEHE jij bent stom (cat)
    Grapjé.
    Ja voig jaar werd er ook nog wel ruzie gemaakt, maar dat was.. Anders. Hoe leg je dat uit :'D Toen waren die ruzies niet echt ruzies, ik ken zat kiddo's die ik toen haatte, waar ik nu gewoon mee 'omga' zegmaar :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eerlijk gezegd vind ik het de laatste tijd wel meevallen eigenlijk. We hebben ergere tijden gehad.


    Life is hard and then we die

    Bandana schreef:
    (...)
    MEHE jij bent stom (cat)
    Grapjé.
    Ja voig jaar werd er ook nog wel ruzie gemaakt, maar dat was.. Anders. Hoe leg je dat uit :'D Toen waren die ruzies niet echt ruzies, ik ken zat kiddo's die ik toen haatte, waar ik nu gewoon mee 'omga' zegmaar :'D
    Haha, ja. Die ruzies van toen waren de ruzies tussen 'de bimbo bitches (het hippe groepje, ofoziets' en 'de mcr sletten' enzo. Ik bedoel dus dat die ruzies van vroeger echt nergens op sloegen en daarom grappig waren. Mwhahaha :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Haha, ja. Die ruzies van toen waren de ruzies tussen 'de bimbo bitches (het hippe groepje, ofoziets' en 'de mcr sletten' enzo. Ik bedoel dus dat die ruzies van vroeger echt nergens op sloegen en daarom grappig waren. Mwhahaha :'D

    Dat ze grappig waren ja, dat wou ik eigenlijk niet zeggen voordat mensen begonnen te zeuren :'D
    En dan heel dat staking gedoe, ik lachte me dood X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik mis de oude Quizlet wel een beetje, maar ruzies zullen er altijd zijn en ik vind ze niet zo heel erg ook niet. ;x

    Bandana schreef:
    (...)
    Dat ze grappig waren ja, dat wou ik eigenlijk niet zeggen voordat mensen begonnen te zeuren :'D
    En dan heel dat staking gedoe, ik lachte me dood X:
    Ik mij ook. Dat was echt niet normaal, ik was super hard aan het lachen en mijn ouders en broer zaten mij dan super raar aan te kijken :')


    Only losers can act the way you do

    Sensible schreef:
    Ik mis de oude Quizlet wel een beetje, maar ruzies zullen er altijd zijn en ik vind ze niet zo heel erg ook niet. ;x

    Wel als wanneer je ze probeert op te lossen of het topic enigszins begint te redden, je door iedereen wordt afgekat alsof je zelf ruzie hebt lopen zoeken. Ik kan er echt niet tegen als mensen die zelf net een maand op Q zitten een beetje betweterig gaan lopen te doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Quizlet van vroeger <3

    Ik vind die onnodige ruzies ook stom.
    Maar, verder vind ik het nu wel leuk :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Roulette schreef:
    (...)Ik mij ook. Dat was echt niet normaal, ik was super hard aan het lachen en mijn ouders en broer zaten mij dan super raar aan te kijken :')

    Ben ik blij dat ik een computer op mijn kamer heb, anders zat ik nu in een of ander gekkenhuis. Maar echt man, die topics die gemaakt werden: 'BANAAAAAAAAAAAAAN MOTHERF*CKER', keer honderd ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Toen zat ik nog niet op quizlet ;S