• Wel de titel zegt het zelf al. Of vraagt het o.o
    w/e -a-

    ik ben begonnen aan een story, en ik was eigenlijk eerst niet van plan hem op quizlet te zetten ö, maar omdat velen hem tot nu toe al heel 'mooi,prachtig,emotioneel,recht uit het hart' vinden, zou ik beginnen twyfelen, ik zet hier al een stukje, en dan zeg je zelf maar of dit jullie wat lykt of niet (:

    ;;

    An English Story
    Woensdag 24 augustus 2011.

    Jennifer pov.
    En daar stond ik dan, helemaal alleen, maar op een of andere manier voelde het gewoon goed. Eindelijk zou ik mijn droom waarmaken, gaan studeren .. In Engeland!
    Ik plaatste mijn ene voet op de trein zodat ik mijn bagage makkelijker zou kunnen opheffen, want verdomme, dat ding was gewoonweg zwaar! Terwijl ik dat deed, speelde dat ene liedje af dat me helemaal aan hém deed denken. Een steek door mijn hart, dat was het enige dat ik nog voelde op dat moment. Het leek eeuwen geleden dat ik nog aan hem dacht.. zelf tijdens de planning had ik het niet gedaan, het zou me doen twijfelen. Ik keek rond en zag dat er nog een paar plaatsen waren, ik zuchtte van opluchting en liet me op een tweezit vallen, niemand die naast mij hoefde te zitten, want ik had mijn bagage netjes naast mij geplaatst. Ik liet het liedje nog eens helemaal van in het begin spelen, en dacht aan de woorden die hij ongeveer een jaar geleden had getypt toen ik vroeg wat hij zou doen als ik er volgend jaar wél zou zijn. Ik zou hem een hartaanval bezorgen, ik, Jennifer Emilie Sylvianne De Paepe zou hem een hartaanval bezorgen. Dat had hij geantwoord. Het deed me niets op het moment zelf, want ik was gebroken binnenin, we hadden elkaar maandenlang mentaal gepijnigd en dat was toen het toppunt. Het doet me nog steeds heel wat als ik eraan terug denk, gewoon nooit gedacht op zo’n jonge leeftijd van iemand te houden, maar dat deed ik dus wel. En ik die dacht dat ik op dat moment al zeker wist dat hij hét van het was, maar nu is het zo zeker. Sinds 14 oktober 2009 heb ik nooit meer op die manier van iemand anders gehouden. Terwijl voor ik hem leerde kennen ik gemakkelijk verliefd werd! Door de luidsprekers hoorde ik hoe deze trein binnen enkele minuten zou vertrekken en besloot aan iets anders te denken. Ik voelde mijn gsm trillen en zag op mijn schermpje dat ik een berichtje had van mijn beste vriendin. Hier is mijn volgende kopzorg; hoe overleef ik deze volgende jaren zonder mijn beste vriendin? Ik heb een handleiding nodig dacht ik. Bij die gedachte heb ik geglimlacht en het berichtje geopend. “Ik kan dit,” moedigde ik mezelf aan..


    ps. dit is een heel groot stuk REALITEIT/WAARGEBEURD. uit het verleden, met een stukje toekomst erin, gemixt met wat fantasie (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 21:29 ]


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik vind 't erg mooi geschreven :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    dankje (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    maar je bent blykbaar de enige? (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik zou 't ook wel willen lezen (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (':
    daslief n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Je schrijft best goed, maar ik doe uit principe niet meer aan lezen xD


    Life is hard and then we die

    Oei ><
    Ik heb de story geactiveerd btw (: voor mensen die zouden willen lezen (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik heb me beperkt tot een paar stories lezen, dus nee, sorry, maar je kan wel goed schrijven!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Ik heb me beperkt tot een paar stories lezen, dus nee, sorry, maar je kan wel goed schrijven!

    geen probleem ^-^ doe ik ook n-n
    dank (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Je kan wel goed schrijven
    Maar ik lees alleen maar TC verhalen :x


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.

    Doos schreef:
    Je kan wel goed schrijven
    Maar ik lees alleen maar TC verhalen :x

    Sorry, dit gaat nie over beroemde mensjes -a-
    toch dankje n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.