• Jaa, want ik "was" dus op dieet. En mijn ouders vermoedden wel wat, maar ze konden niets bewijzen omdat ik 's avonds en 's ochtends goed at. En wel brood mee naar school nam.
    Maar vandaag had ik dus 9uur. Laatste 2uur gym. En toen ben ik flauwgevallen. Gingen ze me naar het ziekenhuis brengen. En nu moet ik een hele zak chips eten. Heinz Ketchup Tomato chips. En die vind ik eigenlijk wel lekker, maar ik wil hem dus helemaal niet eten!><
    En dat is best wel vervelend, omdat ze me nu de hele tijd in de gaten houden.
    EN IK BEN NOG NIET KLAAR! Ik verwijder die chips nog wel uit mijn lichaam. -Nee, ik hang niet boven de wc.-

    Ennubenikklaarmetzeiken.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 20:37 ]


    everything, in time

    Ocharme =O
    Gemeen


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ocharme =O
    Gemeen


    Ja dat vind ik nu ook. ><
    Wil jij een chipje?
    -Ghehe-


    everything, in time

    Niet kwaat bedoelt maar ik vind het nier vreemd van je ouders dat je nu chips moet eten(al had ik iets anders gekozen).Als je flauwgevallen bent,terwijl je dieet is je dieet niet goed.

    Als ik vragen mag hoe val je af?EN wat bedoel je met'ik verwijder die chips nog wel uit mijn lichaam'?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Niet kwaat bedoelt maar ik vind het nier vreemd van je ouders dat je nu chips moet eten(al had ik iets anders gekozen).Als je flauwgevallen bent,terwijl je dieet is je dieet niet goed.

    Als ik vragen mag hoe val je af?EN wat bedoel je met'ik verwijder die chips nog wel uit mijn lichaam'?


    Jamaarnoukijknee!
    Want dan ga je dadelijk zeuren op mijn dieet. Achja, ik vertel 't wel. Ik stop er toch nog niet mee.(A)

    Ik eet 's ochtends een gewone hoeveelheid. Maar dan special K. 'S middags neem ik dus wel brood mee, maar ik gooi het weg. Ik eet niets meer tot het avond eten. Daarbij eet ik minder van de vette dingen. En veel sla. En dat is dus één dag. En iedere zaterdag en zondag ochtend ga ik fitnessen.

    Het werkt wel. ^^

    Enen, ik met die zin bedoel ik; dat ik hem er wel af fitness en lijn.

    Don't you try to stop me.


    En ik weet dat het mijn schuld is, maar ik wíl niet stoppen. Ik heb nu eindelijk iets bereikt!


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Jamaarnoukijknee!
    Want dan ga je dadelijk zeuren op mijn dieet. Achja, ik vertel 't wel. Ik stop er toch nog niet mee.(A)

    Ik eet 's ochtends een gewone hoeveelheid. Maar dan special K. 'S middags neem ik dus wel brood mee, maar ik gooi het weg. Ik eet niets meer tot het avond eten. Daarbij eet ik minder van de vette dingen. En veel sla. En dat is dus één dag. En iedere zaterdag en zondag ochtend ga ik fitnessen.

    Het werkt wel. ^^

    Enen, ik met die zin bedoel ik; dat ik hem er wel af fitness en lijn.

    Don't you try to stop me.


    En ik weet dat het mijn schuld is, maar ik wíl niet stoppen. Ik heb nu eindelijk iets bereikt!

    Opzich geen slecht dieet,behalven dat 'smidags eten dan.
    Als ik jouw was zou ik 'smidags wel iets eten(zo iets als een rijstwafel,zit niet veel in maar je krijgt er wel energie van) anders val je dadelijk weer flauw,en gaan je ouders ergere maatregelen nemen(naar de dokter,spichiater,en dat wil je niet geloof me).

    Maar waarom wil je af favvel als ik vraagge mag.Ik bedoel op de foto's in je foto boek ben je niet dik(ik weet dat het alleen je gezicht is maar aan je hoofd kan je het ook zien).

    Ik wil je niet aanvallen maar ik zou neit zo van leine als het verkeert gebeurt ben ben al snel bang dat het verkeert gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ben het zo hard met Exercitus eens. Zometeen honger je jezelf écht uit. Niet doen! Eet gewoon normale hoeveelheden. 's Ochtends, 's middags én 's avonds. Sla geen maaltijd over. Neem gezonde tussendoortjes, bijvoorbeeld een appel of ander fruit. Sport regelmatig, en drink véél water. Dán val je pas echt goed af. Maar als je flauw valt, dan is je dieët toch echt niet goed.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Denk je zelf dat je goed bezig bent als je je eetgewoonten zo voor je ouders moet verbergen?
    Als je dat moet verbergen, heb je dus geen overgewicht anders waren je ouders het er wel mee eens. Bereken hier je bmi. Als je geen overgewicht hebt en er ook niet tegenaan zit, moet je het niet eens in je hoofd halen om af te vallen!
    Nou ben ik heel hard bezig, maar ik wéét gewoon hoeveel eetstoornissen kapotmaken. Ik zeg niet dat je dat hebt, maar je bent zo niet goed bezig. Ik zeg het voor je eigen bestwil, ok?
    Als je erover wilt praten mag je me altijd pb'en. Dat geldt trouwens voor iedereen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Fijn dat medeleven, en alle steun plus help.

    Maar ik ga er toch mee door. Bovendien, ben ik nog niet te licht. En heb ik dus nog een gewoon gezond gewicht.

    Ik heb zo mijn redenen om te lijnen.


    everything, in time

    Ik ben ook te dik, dat zegt mn bmi, en ikzelf.
    en verder, over dat flauwvallen, ik kan 2 dagen op water leven, zonder flauw te vallen. :'D
    - maar ik ben gestopt met zo heavy afvallen hoor!
    ik neem nu 5 manderijntjes mee naar school 1 brood en geen koeken meer voor mij!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 21:05 ]

    Een gezond gewicht is je rede om te lijnen?
    Sorrie hoor maar weet je wat gezond betekent? Dat het goed is zo hoort,dat het niet moet worden verandert!Sorrie maar dit klinkt niet echt normaal meer,dit rijkt naar anorexia,als je eht zo zecht


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Een gezond gewicht is je rede om te lijnen?
    Sorrie hoor maar weet je wat gezond betekent? Dat het goed is zo hoort,dat het niet moet worden verandert!Sorrie maar dit klinkt niet echt normaal meer,dit rijkt naar anorexia,als je eht zo zecht


    Ik zeg niet dat dát mijn reden is. En ik heb geen anorexia. En ik rijk ernaar. Ik kan stoppen wanneer ik wil. Áls ik dat wil.
    En ik vind het lief dat je bezorgd bent.(?) But hell, je kent me nauwelijks. Waarom zou je er dan moeite voor doen?x;

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 21:08 ]


    everything, in time

    Broadway schreef:
    Ik ben ook te dik, dat zegt mn bmi, en ikzelf.
    en verder, over dat flauwvallen, ik kan 2 dagen op water leven, zonder flauw te vallen. :'D
    - maar ik ben gestopt met zo heavy afvallen hoor!
    ik neem nu 5 manderijntjes mee naar school 1 brood en geen koeken meer voor mij!

    Dat is gesproken!
    Ik ben ook wel dik, maar ik ga niet op dieet ofzo. Dat doe ik nooit.
    Ik eet gezond en sport genoeg, maar mijn lichaam is gewoon dik, kan ik niet aan doen.
    Maar je moet gewoon gezond eten, zo lijnen is niet goed voor je lichaam.


    - hoi ;D

    Desolate schreef:
    Fijn dat medeleven, en alle steun plus help.

    Maar ik ga er toch mee door. Bovendien, ben ik nog niet te licht. En heb ik dus nog een gewoon gezond gewicht.

    Ik heb zo mijn redenen om te lijnen.

    Lieverd, dit is bedoeld als steun, maar dan de goede kant op. We zeggen dit omdat we om je geven, als mens. Ik kan het gewoon niet aanzien hoe mensen zichzelf de vernieling in helpen, omdat ik weet hoe dat is. Begrijp het alsjeblieft niet verkeerd, het is echt goed bedoeld. Nogmaals, als je erover wilt praten of discussiëren mag je me altijd pb'en.


    I clicked my heels and wished for you.

    Als ik vragen mag; hoe groot ben je + hoeveel weeg je? Dan zal ik wel verder oordelen, al ben ik het met Rush eens. ;d


    Only losers can act the way you do

    Je weet zelf ook al dat je fout bezig bent, anders zou je niet 'Don't you try to stop me' zeggen. Waarom ga je er dan toch mee door?


    Everything means nothing, if I ain't got you.