• ik mag weer een fotoshoot gaan doen =D
    Ik werd gister gebeld door een ventje van fotosessie.com.. ze woude me uitnodigen voor een shoot in de grootste fotostudio van de benelux =D
    Het is alleen wel in zwolle maar me vriendje kan nu gaan rijde want die heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald =D..
    19 december om half 3 moet ik daarzo zijn.. dan word mijn haar en make-up enzo gdn.. Heb der nu al zin in =D!

    Maarja iemand ooit eens een shoot gdn??
    En wat vond je ervan?
    En als je wil kan je mee en dan kan je voor 50 euro minishootje doen (A) (en nee ik krijg die shoot niej gratis moet der ook voor betalen)


    p.s weet niet of het goed staat hier..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Broadway schreef:
    (...)
    Ik zat er niet ver naast (nerd)



    ghehe, maar de meeste nationale modellen zijn groter dan 1m80 (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Keelhauled schreef:
    hoe kom je daar in aanmerking mee? ;$
    spreken ze je ineens aan ofzo, of wat?
    het lijkt me best wel leuk,namelijk :"D
    is wel koel, veel plezier en succes!


    ik had me een keertje aangemeld op een site.. en gisteravond belde ze me opeens dat ze me schrikt vonde en ze nodige me uit >.<


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    naice ik hb wrschnlk ook 1 als Georg Listing x) was zoiets dat je je kon opgeven voor een look-a-like ding en maanden trg had ik gestuurd dat de meeste op 'n foto in m'n fb zeggn dat ik Georg z'n zus ben, en voilà gistere een mailtj

    btw congrats;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ghaha, die shoot is op mijn verjaardag :Y)
    Ik heb nog nooit een shoot gedaan ><
    Te dik daarvoor^^


    Just a simple "I love you" (:

    Je hoeft niet zo lang te zijn, ik ken sowieso 2 'succesvolle' modellen in NL en die zijn beide kleiner dan ik [1.68]
    De échte top bereik je toch nooit, maar voor een zakcentje hoef je niet zo lang te zijn hoor.

    Cherished schreef:
    Je hoeft niet zo lang te zijn, ik ken sowieso 2 'succesvolle' modellen in NL en die zijn beide kleiner dan ik [1.68]
    De échte top bereik je toch nooit, maar voor een zakcentje hoef je niet zo lang te zijn hoor.


    voor Fotomodel maakt niet uit hoe groot je bent, voor een catwalk model moet je minimaal 174 zijn geloof ik