• hyee, deze ochtend werd ik wakker met een bepaalde vraag en die is waarom dat ex geliefden meestal na hun liefde niet meer overeenkomen , zich aan elkaar ergeren , waardoor er meestal ruzie komt. ik bedoel , je hebt een lange relatie gehad met je vriend hè en alles verliep echt goed tussen jullie maar opeens is het gedaan tussen jullie 2 en hij hangt opeens echt de rotzak uit. en zelf na een halfjaar dat het gedaan is blijf je soort van ruzie hebben , en ik heb gemerkt dat dat bij nog heel wat exkoppeltjes zijn , dat er na de relatie altijd ruzie ontstaat maar niet weet waarom. en dat wil ik weten , waarom dat exgeliefden altijd of toch meestal na hun relatie niet echt meer goed kunnen opschieten tijdens dat ze een mooie relatie hadden.

    dat heb ikook met mijn ex vriendin :X


    I solemny swear i am up to no good

    Dat hangt van persoon tot persoon af zeker en waarom hun relatie beëindigt is? (:


    All was well.

    ik wil het echt weten en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen (:

    Ik weet niet, ik kom echt nog goed overeen met mijn ex. ;o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn ex is gewoon heel erg veranderd, in een niet-leuke persoon.


    Your make-up is terrible

    Ghehe nou, ik heb binnenkort een date met mijn ex haha :'D


    -

    Er zijn ook veel exen die weer bij elkaar komen, denk ik hoor.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ooit heb ik eens gelezen en gehoort ( ik weet niet of ik het moet geloven en of het bij iedereen van toepassing is ) maar dat als een jongen scheldend over zijn exliefje praat , dat hij eigenlijk nog niet echt over haar heen is.

    nou omdat jongens meestal nix meer van hun exen willen weten en dat de meisjes nog contact wille maar de jongens niet en dan wordt het meisjes boos en komt er ruzie, tenminste dta is bij mij meestal het gevalxD

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 21:15 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    en wat ik met zich ergeren aan elkaar bedoel , hij gohja , hij reageert soms nog zo jaloers tijdens dat hij het op een laffe manier gedaan gemaakt had , en hij al direct een ander had. en mij uitmaakt voor weet ik veel wat tijdens dat ik hem eigenlijk niks misdoe.

    ik denk omdat de exen speciale gevoelens voor elkaar hebben waarodoor ze eigenlijk geen gewone vrienden kunnen zijn. En omdat het uit is gegaan en men misschien niet terug in een relatie wilt, moet het maar zo. Het is denk ik een domme manier om afstand te kweken. Lijkt mij, ik weet het anders ook niet.
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Misschien is het door wat er gebeurd is zodat ze het uitmaakten ? Of is het gewoon raar om nog normaal te doen tegen iemand waarmee je geweest bent ? Ik weet enkel dat m'n exen niet meer van me moeten hebben, ghaha (A) maar ik weet de reden ervan.


    -

    Ik kan gewoon niet meer omgaan met mijn exen, ik negeer ze en heb geen contact meer met ze. Ik hoef niet te weten wat ze allemaal doen met hun leven, gewoon omdat het mij niet intresseerd. Eigenlijk denk ik dat mijn gedrag zo komt omdat ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad, ik heb alleen nog maar onedaylovers en lovers voor een week enzo gehad. Ik kan gewoon niet van iemand houden voor een onbepaalde tijd. Dus ik kan je niet helpen

    weet niemand het écht ?

    LIZEPIET schreef:
    Dat hangt van persoon tot persoon af zeker en waarom hun relatie beëindigt is? (:


    None but ourselves can free our minds.