• Welke vakken vind jij het leukst?
    En aan welke vakken heb jij een hekel?
    En waarom?

    Ik heb een echte hekel aan wetenschappen, aarderijkskunde en sport. Omdat ik wetenschappen en aarderijkskunde helemaal overbodig vind, ik ga er later toch niks mee doen, en sport is gewoon klote

    Ik hou enorm van Wiskunde en Informatica, omdat ik van logica hou, en geschiedenis vind ik ook geweldig, maar dat heb ik gewoon al altijd gevonden, ik weet niet waarom xD

    Maar hoe zit dat met jullie?
    Zeg op.


    Lisa

    Leukst: Gym omdat ik sport leuk vind. En geschiedenis omdat ik dat vak interessant vind.
    Hekel aan: Overal waar kunde achterstaat, omdat ik daar heel slecht in ben. Maar dat heb ik gelukkig allemaal kunnen laten vallen op wiskunde na ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn favoriete vak is Nederlands of tekenen. Omdat ik daar toch mijn creativiteit in kan stoppen. Wij schrijven met Nederlands veel. Engels is ook tof omdat het makkelijk is. :'D

    Ik háát Natuur & Scheikunde. Maar dat komt grotendeels door de leraar.


    we were young but we were blind.

    leukste: praktijk
    hekel aan: L.O.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik haat alles! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Leukst:
    Engels, omdat ik toch best goed ben in dat vak x;
    Duits, same als hierboven

    Minst leuk:
    Bewegingsonderwijs, ik heb hele erge faalangst, dus ik durf echt helemaal niets.
    Geschiedenis, omdat ik echt helemaal gestresst raak van 10 verschillende onderwerpen.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind talen en beeldende vormgeving het leukst. Wiskunde vond ik ook altijd leuk, maar is wel steeds moeilijker. En de vakken waar ik echt een schijthekel aan heb zijn geschiedenis, gym en natuurkunde.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:41 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Welke vakken vind jij het leukst?
    Muziek & Tekenen.
    En aan welke vakken heb jij een hekel?
    Aardrijkskunde, Economie, Frans en wiskunde.
    En waarom?
    DAAROM.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leukst:
    Geschiedenis, M&O
    Hekel:
    Gym
    Waarom:
    Ik ben er niet goed in XD

    -ik heb bepaalde vakken waaraan ik een hekel heb niet meer, dus die heb ik er niet bijgezet =3-


    Life is hard and then we die

    Welke vakken vind jij het leukst?
    Beeldende Vorming, omdat je daar mag tekenen, schilderen, knutselen en creatief mag zijn op alle mogelijke manieren.
    En aan welke vakken heb jij een hekel?
    Nederlands, omdat het het minst creatieve vak op mijn school is en ik me dood erger aan die leraar


    dream, dare, fly!

    Serieus ik kan gewoon geen leuk vak opnoemen ;$

    Ik vind Nederlands leuk, makkelijk, en de leraar legt het uit op een manier dat ik het altijd snap. Ik zie hem als mijn mentor.

    En geschiedenis vind ik vreselijk. ¬¬


    -

    't leukste; duits en engels
    't stomste; wiskunde


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind Muziek, biologie, beeldendvormen en geschiedenis leuke vakken omdat het me intresseert en het er gezellig is.
    En ik heb een hekel aan Frans omdat ik er niks van kan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Algebra(H)
    Biologie(H)
    Scheikunde(H)

    Leukst Drama, levensbeschouwing, ckv
    waarom omdat het gewoon vakken zijn waarbij je leuke dingen doet!
    Stomst ANW (biologie, natuurkunde en wiskunde in één vak), Wiskunde, Maatschappijleer, Economie. En natuurkunde, scheikunde en biologie, maar die drie vakken heb ik niet meer.
    waarom omdat het gewoon klote vakken zijn waar ik niets van kan en ze hebben stomme leraren.


    rules don't stop me