• Welke vakken vind jij het leukst?
    En aan welke vakken heb jij een hekel?
    En waarom?

    Ik heb een echte hekel aan wetenschappen, aarderijkskunde en sport. Omdat ik wetenschappen en aarderijkskunde helemaal overbodig vind, ik ga er later toch niks mee doen, en sport is gewoon klote

    Ik hou enorm van Wiskunde en Informatica, omdat ik van logica hou, en geschiedenis vind ik ook geweldig, maar dat heb ik gewoon al altijd gevonden, ik weet niet waarom xD

    Maar hoe zit dat met jullie?
    Zeg op.


    Lisa

    Geschidenis en biologie vind ik het leuks
    Geschidenis omdat ik argeoloog wil worden
    Biologie weet ik eigenlijk niet

    Ik haar wiskunde en nederelds
    OMdat ik er niks van kan en omdat ik de leraren niet mag


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Leukst; Wiskunde
    Hekel aan; Frans

    Komt ook wel door die leerkracht, maar gewoon, frans is een kutvak.


    Some people make the world special just by being in it

    Welke vakken vind jij het leukst? Gedrag
    En aan welke vakken heb jij een hekel? Geschiedenis, aardrijkskunde, fysica & chemie
    En waarom? omdaaat dat altijd facking saai is ;x


    -

    Ik vind geschiedenis leuk, enne.. talen, want daar ben ik goed in. En ik haaat natuurkunde, wiskunde, aardrijkskunde, scheikunde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alysse schreef:
    Leukst; Wiskunde
    Hekel aan; Frans

    Komt ook wel door die leerkracht, maar gewoon, frans is een kutvak.

    IEWL, wiskunde ;o


    -

    Welke vakken vind jij het leukst? Muziek, alle talen, Geschiedenis
    En aan welke vakken heb jij een hekel? Aardrijkskunde, Natuurverkenning[Natuurkunde,biologie en scheikunde in een] en WISKUNDE vooral
    En waarom?
    saai, klote leraren enz. =3


    We can only learn to love by loving.

    Leuk; Duits, Engels en Geschiedenis
    Hekel; Frans, Wiskunde en Godsdienst


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Leukste; Sociale wetenschappen,taalvakken buiten Nederlands.
    Hekel aan; Sport,Wiskunde,Geschiedenis
    Sport zijn saaie sporten;Wiskunde is ziezo niet leuk met die fomule's enzo en Geschiedenis omdat het mij niet intresseert eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 19:25 ]

    absense schreef:
    (...)
    IEWL, wiskunde ;o

    Wiskunde is leuk <3
    Net als Bedrijfseconomie :9~


    Some people make the world special just by being in it

    ik haat alle vakken.
    ik wou dat ik nog Muzikale opvoeding had. --'
    maar als ik dan toch een moet kiezen, godsdienst! Dat is echt niet zo de bijbel lezen ofso hoor. x') altijd zo klasgesprekken over het leven en dood..


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Welke vakken vind jij het leukst? Engels, tekenen en drama
    En aan welke vakken heb jij een hekel? De rest
    En waarom? Omdat het saai is :'DD


    -

    Welke vakken vind jij het leukst? 1. ik vind geschiedenis leuk/interessant, omdat de leraar dat gewoon leuk verteld enzoo -vind ik-. 2.engels, want die lerares is zoo chil (A) -ze is echt lief (A) =3- 3. frans ook wel, de lerares is leuk en aardig enzoo.. maar ik vind het wel moeilijk.. =3
    En aan welke vakken heb jij een hekel?1.WISKUNDE-geenuitleg-. 2. Scheikunde-ookgeenuitlegvindik(a)- *ohja, vergeten* 3. Aardrijkskunde -er is geen bal aan x'D-
    En waarom?
    zie hierboven :'D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 19:31 ]

    Myn favorieten vakken:
    Muziek -want ik speel gitaar en dan mag ik weleens in de les zomaar gitaar spelen terwijl de rest van mijn klas stomme opdrachten moeten maken-
    Engels -want ik vind dat een makkelijk vak en ik haal daar altijd hoge cijfers en onze docent engels let nooit op dus kun je in de les praten-
    Vakken waar ik een hekel aan heb"
    Lo -want ik ben dus conditieloos en we moeten alleen maar turnen omdat die vent daar zo gek op is-
    Wiskunde -want ik snap er helemaal niks van, haal lage cijfers, en het is gwn een kutvak-

    Zo, dat was het;)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 19:29 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Genius schreef:
    Welke vakken vind jij het leukst? Engels, tekenen en drama
    En aan welke vakken heb jij een hekel? De rest
    En waarom? Omdat het saai is :'DD


    Omg, ik wil ook drama!
    Ik wil al heel mijn leven actrice worden en ik zit ook op een toneelschool dus het zou me egt zo vet lijken als we drama op schoolhadden!
    -is vet jaloers hier-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hekel aan : Biologie , Geschiedenis , wiskunde , Nederlands , Aardrijkskunde , engels , Frans , Handvaardigheid , Lo , Verzorging ,,,

    Ik vind Tekenen en Techniek een beetje leuk...

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 19:35 ]


    ailoveejoee.