• Welke vakken vind jij het leukst?
    En aan welke vakken heb jij een hekel?
    En waarom?

    Ik heb een echte hekel aan wetenschappen, aarderijkskunde en sport. Omdat ik wetenschappen en aarderijkskunde helemaal overbodig vind, ik ga er later toch niks mee doen, en sport is gewoon klote

    Ik hou enorm van Wiskunde en Informatica, omdat ik van logica hou, en geschiedenis vind ik ook geweldig, maar dat heb ik gewoon al altijd gevonden, ik weet niet waarom xD

    Maar hoe zit dat met jullie?
    Zeg op.


    Lisa

    Pauze, uitval en vakantie x,x

    Ik hou van tekenen en muziek (jaja, ik ben een artistiek persoontje :Y))
    Het ergste vind ik natuurkunde, maar onze lerares heeft wel een goed lijf :Y)

    Tekenen en Wiskunde.
    En ik haat, ehm, nou niet zo moeilijk. Alles behalve de bovenstaande. Nee serieus, ik haat LO (gym).
    Omdat je daar moet bewegen o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb een hekel aan : Geschiedenis en duits.
    Ik vind deze vakken wel leuk : Gym, Tekenen, Handvaardigheid, Wiskunde en Aardrijkskunde.

    (A)


    make things right before you get to sleep.

    leukst; Muziek, LO, Engels, Mentorles
    why?
    Muziek: Ik en muziek is hetzelfde. :Y)
    LO: het is wel lekker om te ontstressen.
    Engels: ik ben er aardig goed in en de leraar is wel oké
    Mentorles: We gaan vaak in een kring dingen bespreken dus dan hoef je niet na te denken. (cat)

    Hekel;

    Aardrijkskunde, natuurkunde, economie,
    Why? Ak: Dat is bij ons echt een kut vak met een kut leraar =='
    Natuurkunde: ik snap daar geen ene fuck van ;x
    Economie: idem dito (en nu denkt iedereen hoe kan je dat nu niet snappen? nou, dat vraag ik mij eigenlijk ook af.. ;c)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nja teneerste heb ik nu een vakkenpakket, ik zit in mn laatste jaar en ik heb dus alle vakken die ik echt ontzettend stom vind, behalve die verplicht zijn dan, laten vallen. En tekenen, techniek enzo heb ik soieso niet meer.

    Ik vind wiskunde het leukst omdat ik een wiskunde knobbel heb en alles snap. En ik vind engels en biologie en sport het minst leuk omdat ik dyslexie heb dus moeite met engels en biologie is zo veel tekst x.x en in sport ben ik niet goed maar het is helaas verplicht

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 16:52 ]

    Leuk; Gym,Nederlands en Zedenleer
    Hekel aan; Geschiedenis, Wiskunde en al de rest ;D


    - hoi ;D

    Ik hou echt van talen ! Engels, Frans, Nederlands... laat maar komen ! Dat zijn vakkan waar ik goed in ben en die ik graag doe.

    Ik heb een hekel aan alle wetenschappelijke vakkan: wiskunde, aardrijkskunde, fysica chemie...
    allemaal veel te ingewikkeld


    Just a simple "I love you" (:

    Welke vakken vind jij het leukst? Geschiedenis, tekenen, Nederlands, Engels.
    En aan welke vakken heb jij een hekel? Frans, Latijn en Natuurkunde.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik haat al mijn vakken.

    Leukst: Gedragswetenschappen
    Hekel aan: Wiskunde

    Ik hou van psychologie en ik kan gewoon niks van wiskunde :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Alysse schreef:
    (...)
    Wiskunde is leuk <3
    Net als Bedrijfseconomie :9~

    daar hebt ge ze weer ze xD met hare bedrijfseconomie:P
    Cultuurwetenschappen en Duits zyn zo veel leuker e!!!xD

    De leukste vakken: Engels-Omdat ik er goed in ben en een kwart deel van mijn familie Engels is.
    Frans - Omdat het een mooie taal is.
    Biologie - Ik ben er goed in
    Economie- Ik vind het wel leuk, prijzen berekenen en dat soort dingen.

    Stomste vakken:
    Techniek - Ben ik niet goed in
    Gym - Ik haat gym gewoon
    Wiskunde - Vind ik moeilijk...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind Nederlands, Engels en tekenen leuk.
    Gym, koken, metaalbewerking en houtbewerking zijn stom.

    Talen vind ik sowieso leuk om te leren en ik teken graag omdat ik het best wel goed kan. Gym en koken zijn stom omdat ik het niet goed kan (dat geld ook voor metaalbewerking). En het vák houtbewerking is opzich wel leuk, alleen de leraar maakt het stom (pedo)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 11:34 ]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik vónd Engels het leukst, totdat we een superstomme lerares kregen. Nu is geschiedenis mijn favoriet, maar ik moet er wel heel hard voor werken.
    Nu heb ik juist een hekel aan Engels.


    I clicked my heels and wished for you.