• Nou kijk ik vraag me af hoe je een dvd op je pc moet zetten, zoals je liedjes vanop een cd op je pc zet weetjewel?
    (Kan dat eigenlijk wel?)
    Maar goed, kan dat en zo ja, hoe doe je dat? n_n

    Nou, als je iTunes hebt open je iTunes, stop je die dvd erin en zie je staan van; blabdiebladie in je iTunes bibliotheek zetten? Klik OK en dan gaat ie het overbrengen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Nou, als je iTunes hebt open je iTunes, stop je die dvd erin en zie je staan van; blabdiebladie in je iTunes bibliotheek zetten? Klik OK en dan gaat ie het overbrengen.

    Hij doet dat niet. :')

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 22:32 ]

    Therapy schreef:
    (...)
    Hij doet dat niet. :')

    Serieus? Oh, raar.. Nou ja, ik heb niet zoveel verstand van computers dus ik heb geen idee. :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    (...)
    Serieus? Oh, raar.. Nou ja, ik heb niet zoveel verstand van computers dus ik heb geen idee. :X

    Noip. Heb je dat zelf al geprobeerd dan zo?

    Therapy schreef:
    (...)
    Noip. Heb je dat zelf al geprobeerd dan zo?

    Ja.. Maar bedoel je cd met muziek of een cd met een film? Want anders heb ik heel anders zitten denken. :'D
    Misschien kan je windows media player openen, de dvd erin doen, en dan zie je ergens staan; Nu afespelen. Bovenin. Dan klik je op dat pijltje, en dan zie je de dvd naam. Dan kan je hem afspelen, maar ik weet niet hoe je hem kan opslaan op je pc. Misschien synchroniseren? I dunno.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?