• Ik zou wel eens willen weten hoe jou droomjongen eruit ziet. En daarmee bedoel ik niet alleen het uiterlijk. Dus ook zijn karakter. Je mag hem helemaal zelf samenstellen, dus hij moet niet bestaan

    Een tijdje geleden had ik mijn droomjongen samengesteld, nu ben ik voor de eerste keer en die gast heeft bijna geen één ding van dat die 'droomjongen' heeft. Dus ben ik tot een hele andere conclusie gekomen;

    Mijn droomjongen is een verzorgde jongen met humor. Zijn kledingstijl moet leuk zijn. Ook is hij zorgzaam, behulpzaam en lief. Ik ben erachter gekomen dat ik op muzikale types val. Zijn haarkleur is donker en hij heeft een leuke lach. Het is geen macho die wilt stoer doen en durft zichzelf en zijn eigen menig te tonen. Ohja, hij mag niet roken.

    Oftewel:

    Mijn droomjongen is een verzorgde, lieve jongen die niet rookt waarbij ik tot rust kom en waar ik me heel erg tot aangetrokken voel.

    En nu jullie (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 22:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb niet echt een droomjongen. Maar ik heb wel een voorkeur. Hij moet niet te lang zijn, omdat ik zelf ook niet heel lang ben. Hij moet bruin, blond of een roste haarkleur hebben. En een beetje gespierd mag ook wel! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Innerlijk:
    -lief
    -aardig
    -betrouwbaar
    -Hij moet ook van zich af kunnen bijten, hij moet dus geen softy zijn.
    -stoer (maar niet met stoer doen voor zijn vrienden zegmaar.)
    -muziekaal (hoe schrijf je dat?)
    -Hij moet humor hebben.Maar ik moet ook serieus met hem kunnen praten.


    Uiterlijk:
    -Bruin of zwart of lichtblond haar.
    het liefst met een schuine pony :)
    -Bruine ogen
    -Blanke huid
    -Gespierd maar niet te.
    -hij moet langer dan mij zijn
    -GEEN bril. (niet dat ik ietsheb tegen brillen, maar bij jongens vind ik dat gewoon neurd.)
    -Weinig pukkeltjes


    Extra:
    -Hij moet wel een beetje van parfum houden.
    -Niet uit zijn mond stinken.
    -Wel een beetje dezelfde muzieksmaak hebben.
    -Goed kunenn zoenen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hij moet blond haar hebben en blauwe ogen.

    Hij moet lief zijn en ik moet me bij hem op me gemak kunnen voelen. Hij moet naar me kunnen luisteren, maar hij moet zelf ook praten. Hij moet voor me klaarstaan als ik hem nodig heb, net zoals ik ook voor hem zal doen. Hij moet me aan het lachen maken, maar het ook accepteren als ik chagrijnig ben. Ik moet vrolijk van hem worden en respect hebben voor mij. Als ik iets niet wil, moet hij respecteren dat ik niet wil en wachten tot ik wel wil.

    En dat is dus precies zoals Yorick is.


    Stop holding me under and let me breathe.