• Ik zou wel eens willen weten hoe jou droomjongen eruit ziet. En daarmee bedoel ik niet alleen het uiterlijk. Dus ook zijn karakter. Je mag hem helemaal zelf samenstellen, dus hij moet niet bestaan

    Een tijdje geleden had ik mijn droomjongen samengesteld, nu ben ik voor de eerste keer en die gast heeft bijna geen één ding van dat die 'droomjongen' heeft. Dus ben ik tot een hele andere conclusie gekomen;

    Mijn droomjongen is een verzorgde jongen met humor. Zijn kledingstijl moet leuk zijn. Ook is hij zorgzaam, behulpzaam en lief. Ik ben erachter gekomen dat ik op muzikale types val. Zijn haarkleur is donker en hij heeft een leuke lach. Het is geen macho die wilt stoer doen en durft zichzelf en zijn eigen menig te tonen. Ohja, hij mag niet roken.

    Oftewel:

    Mijn droomjongen is een verzorgde, lieve jongen die niet rookt waarbij ik tot rust kom en waar ik me heel erg tot aangetrokken voel.

    En nu jullie (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 22:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Goh, ik weet eigenlijk niet hoe ik me mijn droomjongen voorstel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    ik vind verliefd zijn wel leuk :9~ als het wederzijds is en je dat weet dan.
    Ik vind verliefd zijn niet leuk. Als je niet weet dat het wederzijds is of niet en dat je weet dat het nooit wat zal kunnen worden (cat)


    Only losers can act the way you do

    ik moet hem mooi vinden & ik moet me er goed bij voelen, me voor niets schamen bij hem. en hij moet dat natuurlijk bij mij (krul)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Fortune schreef:
    (...)

    Wie is dat dan Jac?

    hahaha shit ik hoopte dat jullie niet hier zouden kijken x'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    hahaha shit ik hoopte dat jullie niet hier zouden kijken x'D


    Gha, verkeerd gedacht. Nu ben ik wel nieuwsgierig x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Destroyed schreef:
    (...)Ik vind verliefd zijn niet leuk. Als je niet weet dat het wederzijds is of niet en dat je weet dat het nooit wat zal kunnen worden (cat)

    Ja oke dan niet :')


    -

    Qua innerlijk moet mijn droomjongen moet lief & betrouwbaar zijn. Ik moet mezelf in hem kunnen herkennen. Hij moet spontaan zijn, niet te slim en vooral ook niet dom. Ik moet met hem over alles kunnen praten.
    En qua uiterlijk.. blond halflang surferskapsel. Hij moet boven de 1.80 zijn en onder de 1.90. Niet slungelig, maar beetje gespierd.
    Het zal ook wel fijn zijn als hij altijd hetzelfde gedrag vertoont, dus niet bij mij heel lief en als zijn vrienden erbij zijn juist heel stoer. Ook liever niet een macho. En hij moet met mijn vriendinnen overweg kunnen.
    En qua kledingstyl een beetje skate.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fortune schreef:
    (...)

    Gha, verkeerd gedacht. Nu ben ik wel nieuwsgierig x'D

    Ik vertel het wel in offtopic zo x'D

    Oja ! eigenlijk moet mijn droomjongen ook een londens accent hebben .. maar hoeft neit perse x'D


    -

    Mijn droomjongen bestaat al, maar jongens zoals hem vallen volgens mij niet op meisjes zoals mij.
    Maar welke jongen valt dan ook voor mij...?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    Mijn droomjongen bestaat al, maar jongens zoals hem vallen volgens mij niet op meisjes zoals mij.
    Maar welke jongen valt dan ook voor mij...?

    niet zielig gaan doen he :X


    -

    Omdat ik niks te doen heb ga ik nu een hele lange lijstje maken:

    Uiterlijk:
    Donker haarkleur
    Klein (want ik ben zelf ook klein)
    Bruine ogen
    blank met een lichtbruin tintje

    Karakter:
    Lief
    Grappig
    Slim
    Schattig
    Goed kunnen luisteren
    Sociaal
    Behulpzaam
    Betrouwbaar

    Extra (hoeft niet persee, maar zou wel leuk zijn):
    Dat hij muzikaal is
    Dat hij schattig is
    Dat hij modieus is
    Dat hij knap is
    Dat hij goed overweg kan met mijn vriendinnen
    Dat hij beleefd doet tegen mijn familie (ik had een keertje een vriendje die onbeleefd tegen mijn ouders deed)

    Als deze dingen heeft de jongen waar ik nu verliefd op ben ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Genius schreef:
    (...)
    niet zielig gaan doen he :X



    Jouw reactie is zielig.
    Ik ben enkel realistisch.
    En zeg niet dat het niet waar is,
    want je kent me niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)


    Jouw reactie is zielig.
    Ik ben enkel realistisch.
    En zeg niet dat het niet waar is,
    want je kent me niet.

    er zal vast wel een jongen zijn die jou wel leuk vind of heeft gevonden hoor.


    -

    Donkere ogen, donker haar, humoristisch en toch wel mooi, vanbinnen en vanbuiten.


    Let's do this poo

    Nicol schreef:
    Ik zal eht je vertellen wanneer ik hem ontmoet heb :3

    me 2 :Y)